Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb een 3-jarige OO Seven x Sultan. Foto’s staan in mijn profiel.
Blondtrulezz schreef:Ik wil graag weten hoe OO Seven doorfokt, ik heb namelijk een OO Seven x Beethoven op het oog en vind niet meer info dan wat er al op de site staat.. Wie weet meer en/of heeft zelf een nakomeling van OO Seven en kan mij vertellen hoe ze zijn in de omgang etc? Info over Beethoven is ook welkom..
Leuk dat je hem kent en foto's hebt! Als je ze kan plaatsen, graag! Ken je hem ook qua karakter?? je kan me ook mailen anders. Alvast bedankt voor de foto's!
[sorry als ik iemand voor het hoofd stoot
]
* 
Kan me voorstellen dat je dat veulen goed hebt kunnen verkopen!! Wel leuk hoor! Iemand hier op bokt heeft ook een bruinbont merrieveulen van OO Seven. Verder zijn ze meestal donkerbruin tot zwart... is wel saai vergeleken met dit 
Javayo schreef:wat een afschuwelijke naam trouwens voor een paard!![sorry als ik iemand voor het hoofd stoot
]

Blondtrulezz schreef:en hele ondeugende oogjes waar hij gelijk je hart mee steelt!

( ze wilden niet stil staan
)
Javayo schreef:De meeste OO Sevens die ik tot nu toe voorbij heb zien komen hebben op het hoofd een klein kolletje!

Ook pony gebleven en enigzinds ramshoofdje (de andere twee ook, paste niet goed bij de lijnen die ze hadden daar). Javayo schreef:@Vajramani: misschien dat jou oo seven inmiddels ook wat nuchterder geworden is door zijn ervaringen tussen de hengsten? Of heb je hem nog kort geleden in handen gehad?
Als ik me goed herinner had je ook een kalme merrie toch? apart dat daar dan niet een nuchter beestje uit gekomen is!