Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het lijkt me onwijs stoer juist
maar ik zou het denk ik wel onwijs gaaf vinden om op zo'n groot paard tussen al die slanke paardjes te rijden
=P maarja, kan me voorstellen dat het er heel raar uit gaat zien, en vroeg me gewoon af of er meer zijn die dit doen? =P
Zodra die Belg gaat draven, slaat de rest op hol
Ik was eens op buitenrit waar ook een Belg bij was. We reden in twee rijen van vier. Zodra die Belg begon te draven gingen de voorste vier er van schrik vandoor; de rest keek het spul na met zo'n blik: waar is dat goed voor?????? 
) 
. Heel veel geluk net je nieuwe vz-paard!
Bijzondere ervaring, de andere paarden hadden wel wat schrik van haar maar goed
! 
briandylan schreef:wij hebben sinds januari ook een bels.Ze is nu pas ruim een jaar maar kan niet wachten tot ze bereden kan worden.Wij zijn in almere de enige met een bels,geweldig daar hou ik juist van ik heb iets wat een ander in de buurt niet heeft.En ja je hebt ze erbij die het 10 keer niks vinden,maar dan vind ik het juist 10 keer leuker.Voor dat ze een jaar is heeft ze nu al een bredere bouw dan menig paard bij ons in de omgeving.
Ik verzorg een Ardeens trekpaard van net 2 jaar. Zelf ben ik 1.70m en kan al niet helemaal meer over zijn rug heen kijken!
Maar het is iedergeval echt een superpaardje, doet geen vlieg kwaad, alleen beetje dug :p hij komt aan in zn nieuwe stal, dus wij denken oei dit word wat... gaat ie stro eten... dus wij oow ok? haha maar het is echt een superbessie, ben onwijs blij met hem, en morgen beginnen met beleren =) briandylan schreef:wij hebben sinds januari ook een bels.Ze is nu pas ruim een jaar maar kan niet wachten tot ze bereden kan worden.Wij zijn in almere de enige met een bels,geweldig daar hou ik juist van ik heb iets wat een ander in de buurt niet heeft.En ja je hebt ze erbij die het 10 keer niks vinden,maar dan vind ik het juist 10 keer leuker.Voor dat ze een jaar is heeft ze nu al een bredere bouw dan menig paard bij ons in de omgeving.