Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gomir schreef:Dat is wsl verkeerd gedaan door een gebruiker. In principe kun je van alle paarden nakomelingen toevoegen, voorouders toevoegen etc.
idd
bouwens schreef:ik probeer ik het laatste stukje van het bericht duidelijk te maken dat de fout waarschijnlijk niet door een gebruiker, maar door de eigen software van paardenfokken.nl komt. ik weet hoe databanken werken en hoe dit soort gegevens worden
verzamelt
. Gewoon te weinig tijd gestoken in het goed uitontwikkelen van de software.

Ulissa schreef:Ik vind aan paardenfokken wel mooi dat ze nu ook het percentage xx/ox bloed aangeven alleeen ik had dat graag gesplitst willen zien.
Ulissa schreef:Ik vind aan paardenfokken wel mooi dat ze nu ook het percentage xx/ox bloed aangeven alleeen ik had dat graag gesplitst willen zien.
libke schreef:Aan Farao zal het niet veel kwaad gedaan hebben die is niet eens waard om erin vermeld te staan
sarabande schreef:Dus iedereen mag wel tegen de zin van de eigenaar zijn paard erop zetten, maar de eigenaar mag niet weten wie dat doet.
Dat vind ik heel vreemd.
sarabande schreef:........., maar als iedereen de vrijheid heeft om paarden te plaatsen waarom wordt de naam van diegene die dat doet dan niet gewoon vrijgegeven.

Sammie schreef:
Toevoeging nav CGj: Ik zou dat eigenlijk ideaal vinden. kwpn die z'n gegevens op het net zet.

( heb ik geen problemen mee ).