die eerste hengst is de mijne een hele lieve,maar ik heb besloten hem niet meer te verkopen,zoek nu een adoptieplaatsje in de buurt....hij is te lief en te mooi en betekend al te veel voor me om hem met een gerust hart en gevoel te kunnen verkopen
Ik heb eventueel, voor een zeer goed tehuis, een tinkerhengstveulen te koop. Dekken kan ie nog niet (hij is een half jaar) maar ik weet zeker dat je er in de toekomst een ontzettend fijne hengst aan hebt! (foto's in profiel)
Wij hebben eventueel twee 1,5 jarige hengstje`s te koop, Tosca is een bont hengstje 50%zwart en 50% wit. Dan hebben wij nog Shadow een zwart hengstje met een witte bles en twee witte sokjes achter,van Tosca is vader en moeder bekend en van Chadow is alleen de moeder bekend. Deze twee hengstjes worden in 2006 twee jaar oud en zouden in principe al kunnen dekken. Voor meer informatie kun je ons altijd mailen. Groetjes Hetty
Hoi Meagan en Bart, Hier alvast enkele foto`s van Shadow en Tosca.
Shadow (zwart)geboren 6-6-2004.
Tosca (zwart/wit)geboren 13-5-2004.
Helaas zijn dit geen recente foto`s maar zo krijg je alvast een idee. Jullie zijn altijd welkom om vrijblijvend een kijkje te komen nemen. Groetjes Hetty
Wat fijn dat jullie allemaal zo meedenken en meezoeken. Bedankt!!!!
Hetty en wim kunnen jullie wat foto's van toss en meer info sturen??
Ik vrees dat Boy inderdaad te wit is, balen maar we willen graag een wat donkere, wel bont maar met veel zwart. (kan eigelijk niet zwart genoeg zijn) Ook zoeken wij een volwassen hengst en geen veulen enz.
ik dacht dat er eens een mooie hengst te koop stond (maxleo of zo??).
Als ik toch het geld had dan zou ik tomboy zo kopen vind het een geweldige hengst, En ik vind hem ook zeker niet te duur hij is goedgekeurt kan nog leuk lopen ook ziet er goed uit dus wat wil je nog meer,
Tom boy op marktplaats??? Waar dan ik krijg hem maar niet gevonden. Kan ook aan mij liggen ik ben nogal een kluns met de computers Wel staat lancelot een blauw schimmel te koop. Jammer maar die is toch echt te klein en te wit.