Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hanneliesje schreef:Ik weet een hengst waarbij je niet eens "Waarom"hoeft te vragen.
FLORENCIO!!!
Dat hij zelf enorm goed kan lopen is bekend

hanneliesje schreef:Ik weet een hengst waarbij je niet eens "Waarom"hoeft te vragen.
FLORENCIO!!!
Moniek schreef:jazz, krack-c zijn toch wel goed dacht ik.
En ferro leeft niet meer maar was ook niet dressuur gefokt maar spring dus niet doen
mistral schreef:Moniek schreef:jazz, krack-c zijn toch wel goed dacht ik.
En ferro leeft niet meer maar was ook niet dressuur gefokt maar spring dus niet doen
Toch is ferro een stempel hengst.
Wat vinden jullie van Montecristo?
Issy schreef:Rubenstein I was een goede topvererver. Die had geen topmerrie nodig om toch te vererven.

hanneliesje schreef:Er zijn al genoeg nakomelingen van Florencio, zeker in Duitsland.
Maar ook in Nederland, wij hebben ook al een jaarling en een veulen van hem. Mooie grote paarden met veel beweging en front.
meer zoek ik niet in een dressurpaard.
Javayo schreef:Issy schreef:Rubenstein I was een goede topvererver. Die had geen topmerrie nodig om toch te vererven.
Mee eens, Rubinstein I vind ik zeker een top dressuur vererver!!
wordt 't een top-top-veulentje en die staat bij mij op stal (Ok, niet van de Master himself, maar van Ronaldo). Rubinstein vererft niet alleen mooi koppies, kontjes en elastieke beentjes, maar ook TOP-karakters. Van Jazz en Ferro komen vaak heel goede paarden, maar de karakters zijn niet makkelijk. Moniek schreef:jazz, krack-c zijn toch wel goed dacht ik.
Citaat:En ferro had een rot karakter en dat fokte hij door vond het geen fijne hengst alleen een mooie verschijning maar aan alleen dat heb je niks.