Helemaal leuk natuurlijk
Zijn met Timon in de kar naar Wanneperveen gereden. Bart was heel gemakkelijk in de kar te krijgen! Mooi kort neergezet en buis achter de kont, niets aan het handje. Meneer was zo koel als wat. Z'n moeder (waar hij ter plekke bij weg werd gehaald) was een stuk onrustiger! Toen we thuis aankwamen stond meneer nog net zo in de trailer als we hem erin hadden gezet. Heel rustig. Super braaf dus
We hebben hem in de wei gezet met Assedo, die direct begonnen te vliegen en te doen. De wei is enorm glad door alle regen dus Assedo ging al op zn kont en half onder de draad door. Gelukkig ging dat allemaal goed. Ondertussen was Odessa (die in de bak stond met Timon) helemaal dol geworden en we waren echt bang dat ze door de draad zou gaan, zo idioot dat ze deed. (Timon keek niet op of om en stond gewoon rustig te eten
) Ik heb Timon toen bij de 2 ingezet en ben Odessa gaan longeren. Na het longeren moest Odess er ook maar bij in (ze deed zo raar!), ik was er een beetje huiverig voor want ze kan zo'n secreet zijn! Dus nu staan ze met zn vieren in de wei. Bart staat helemaal alleen, probeert wel toenadering te zoeken maar Odessa vliegt hem dan aan. Gelukkig blijft het bij dreigen. Maar af en toe vliegen ze met zn allen de wei door en wordt hij best opgejaagd. Gelukkig is het meer gedreig en gaat het niet constant door. Bart is verder heel rustig. Hinnikt heel af en toe om zn mammie. Eten doet hij even niet, hoewel we wel een extra bult hooi hebben gemaakt op afstand van de andere. Ik vind het nu wel even een heel sneu gezicht, die kleine wil er alleen maar graag bijhoren, paarden zijn hard! Hopenlijk accepteren ze hem snel!
Maar nu genoeg gepraat, tussen alle drukkigheden door heb ik even de kans gehad om wat foto's te maken!
Eerst kennismaking:
Nog met z'n tweeen, dus de kans om lekker samen te klieren:
En toen was pitbull Odessa gearriveerd:
Zo staat hij er nu dus bij
:
Met z'n allen achter Bart aan:

Het sneue is wel dat Odessa Assedo goed beschermt tegen dit 'kwaad' dus ook als die 2 toenadering zoeken springt Odessa ertussen. Nou ja, het hoort er even bij, ik hoop dat het gauw is afgelopen!
*Ziet nu Bart en Assedo samen klieren
Het gaat al wat beter dus
*Edit: Bart sluipt steeds dichterbij, hij staat nu 3 meter achter Odessa en dat vindt ze goed! Dit gaat helemaal goedkomen
.
! 

leuk bedankt
!!! Hij is echt een plaatje!
Samen biksjes delen...

merrie! Wat leuk dat jij er een merrieveulen bij hebt, dan verwachten we van jou ook zo'n serie he