Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

annegti schreef:Eerst zien en dan geloven.... Mag ik dan een kloon van Rubin Royal?

annegti schreef:Beide... Ben nogal een ongelovige Thomas

weule schreef:
Ik denk achter niet dat hij zo goed zal springen als de 'echte' Quidam de Revel.. Je hebt toch te maken met de omstandigheden als opgroeien, bv. in de groep, of die de baas is of wordt onderdrukt. Hoe wordt hij aangereden, meteen vol aan de bak, of krijgt ie de tijd... etc...

CielitoLindo schreef:Zn bles is niet helemaal identiek als ik het zo bekijk:

CielitoLindo schreef:I.m.o. is een kloon een identieke 2ling.
Misschien heb ik teveel films gezien..
Dacht ik ook. Maar om te kunnen dekken met E.T. heeft ook wel wat.
Ik blijf nog maar een poosje in het midden zweven. Paraat schreef:Het is toch hardstikke duidelijk dat het milieu waar een paard in opgroeit -- of ieder ander dier -- sterke invloed heeft op zijn prestatie en met name zijn karakter. En daarbij komt ook een ruiter kijken -- of wordt die dan ook gekloond? Verder vind ik klonen weinig respectvol tegenover een fokker, het dier zelf, afijn, ik vind het niks.

Het klonen van hengsten zie ik ook niet zo zitten maar van een ruin lijkt me wel interessant. Zoals al eerder aangehaald van E.T. Of hengsten die niet bevruchten zoals destijds Heruto. Als je daar een kloon van hebt die wel bevrucht... Ipv smaller wordt de basis dan breder.
DGKstudent schreef:Ik heb gisteren een gekloond veulen gezien. De kloon van die endurance wereldkampioen. Die kampioen is namelijk een ruin, en met dat veulen is hengst, en willen ze mee gaan fokken.
Ik had trouwens gister de prins nog getroffen op zangersheide, hij is degene die quidam voor 12 miljoen euro had laten klonen, naar wat ik heb vernomen.
Hij heeft ook het duurste veulen gekocht op de veiling (toevallig van iemand die ik goed ken)...