Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sammie_44 schreef:Haal dat woordje 'goed' maar weg.Wie heeft een foto dan van een nakomeling van painted black?? ik vind het naar mijn mening niet zo'n geweldige hengst, hij kan verschrijkkelijk goed lopen maar verder ook niet echt..
Citaat:Pb kan niet op elke merrie gezet worden.

Leuk, ik ook! ) obiwan schreef:Citaat:Pb kan niet op elke merrie gezet worden.
op wat voor merrie denk je dat hij het best past dan?
StalGriendt schreef:Hoi
Ik ken Painted Black heel erg goed. Hij is namelijk gefokt op de stal waar mijn paard ook eerst heeft gestaan voordat we zelf een wei hadden. Hij is als veulen al verkocht maar ik ben hem wel altijd blijven volgen. Hij was als veulen al een bewegingswonder, net een elastiekje zo lenig was hij. Zijn moeder heeft ook Z gelopen maar loopt nu al enkele jaren niet meer in de sport. Zijn moeder was best wel een bitch maar dat heeft Piant gelukkig niet geerfd. Zijn oma was een geweldig paard (Vrona). Wist je dat zijn fokkers zo'n drie jaar geleden d.m.v. draagmoeders nog drie veulens met exact dezelfde afstammeling als Paint hebben gefokt? Maar geeneen was zo mooi en geweldig als Paint zelf.