Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
http://www.adverteergratis.nl/i/p/2/AiD/276265
en aangezien mijn zus hem niet naar de keuring wil doen, zal dat ook wel nooit gebeuren.Zucchero schreef:Joost zegt dat een vosje fokken niet moeilijk is, maar mijn zus wilde 2 keer uit een bruine merrie met een bruine hengst een bruine fokken.... het eerste veulen staat hierboven en de 2e is een apart gekleurde schimmel geworden!! Vos fokken kan dus tegenvallen.
zacht uitgedrukt
), maar het is wel te zien dat dit toch wel heel erg op schimmel lijkt! M.n. op de flanken. Ze is op deze foto trouwens pas 1 jaar, dus ze moet nog wel verder groeien en verkleuren. Ze is wel een beetje een raar toverballetje en niet iedereen is het over de kleur eens.... We zullen het dus verder af moeten wachten.... Zucchero schreef:Dit iets voor jou?
Hij is alleen nog niet goedgekeurden aangezien mijn zus hem niet naar de keuring wil doen, zal dat ook wel nooit gebeuren.
Joost zegt dat een vosje fokken niet moeilijk is, maar mijn zus wilde 2 keer uit een bruine merrie met een bruine hengst een bruine fokken.... het eerste veulen staat hierboven en de 2e is een apart gekleurde schimmel geworden!! Vos fokken kan dus tegenvallen.
Kijk een naar Juggler van Willy van Keulen! Misschien is dat wat voor je. Ik denk alleen niet dat je dan binnen de 100km blijft...
SUCCES!!!
Maar schimmel is uitgesloten. Ik denk dat het veulen iets van een bruin-sabino is.StalGriendt schreef:Zucchero schreef:Dit iets voor jou?
Hij is alleen nog niet goedgekeurden aangezien mijn zus hem niet naar de keuring wil doen, zal dat ook wel nooit gebeuren.
Joost zegt dat een vosje fokken niet moeilijk is, maar mijn zus wilde 2 keer uit een bruine merrie met een bruine hengst een bruine fokken.... het eerste veulen staat hierboven en de 2e is een apart gekleurde schimmel geworden!! Vos fokken kan dus tegenvallen.
Kijk een naar Juggler van Willy van Keulen! Misschien is dat wat voor je. Ik denk alleen niet dat je dan binnen de 100km blijft...
SUCCES!!!
Deze vind ik erg mooi, kan die mijn pony niet dekken?
.