Ik heb een advertentie gezien van een paardje wat mij op zich wel interessant lijkt, nu vraag ik mij gewoon af of het een "normale" vraagprijs is of dat er een belletje moet gaan rinkelen (dat er bv. iets mis kan zijn met het paard).
Het gaat namelijk om een kruising Fries X BWP en omdat ik altijd gedacht (en gelezen) heb dat friezen nogal prijzig zijn ...
Het is een merrie van 8 jaar (1.55m) en altijd wat dressuurmatig en recreatief (dus wandelingen) gereden. Ze zou geschikt zijn voor beginners, is verkeersmak, trailermak en heeft geen stal (of andere) gebreken. De vraagprijs is € 2 300.
Er zijn nog geen foto's beschikbaar maar deze worden mij zo snel mogelijk via mail gestuurd. Die persoon is verder wel heel vriendelijk enzo en ik zou het paard zelfs gratis bj hen mogen stallen (alle, op de weide
). Ik koop sowieso nooit een paard zonder dat de veearts er naar gekeken heeft (en ik moet ook weten dat ik het kan onderhouden natuurlijk
) en dit is dus gewoon een puur informatieve vraag.Mij lijkt de prijs wel redelijk want het paardje is nog niet oud. Volgens mij is die ook nog niet op wedstrijden geweest e.d., dus gewoon een leuk recreatiepaardje. Maar dus omdat ik altijd heb gehoord/gelezen dat friezen zo duur zijn ...
Groetjesss