) Der dikke pens schommelde alle kanten op maar ze leek totaal niet gehinderd door haar dikke buik tijdens het uitoefenen van haar airs above the ground. Ook kegelt ze niet. Er hangt wel wax aan haar spenen maar dat had ze twee weken geleden ook al. Verder ziet ze er heel gezond uit, de glanst, eet goed, is heel vrolijk enzo. Op zich natuurlijk heel goed maar ze ziet er totaal niet uit als een merrie die ieder moment een veulen hoort te verwachten. Gebeurt het dan ook weleens dat een paard zomaar totaal uit het niets een veulen kan werpen? Ik bedoel, dat je niet een aantal uren van te voren al kunt zien dat ze waarschijnlijk snel gaat bevallen? Dit wordt haar eerste veulen.... Ik heb gehoord dat het record overtijd zelfs over een jaar lag
(een jaar en een week geloof ik) Mijn merrie is toch niet bezig dit record te verbreken he!?
Please vertel me dat dit niks uitmaakt en dat het veulen er best morgen kan liggen

Maar ja hoort allemaal bij de blijde gebeurtenis he. Onze paarden dragen meestal de tijd over. Dag of 5-6.Je moet je geen zorgen maken.
)

: hoe langer het veulen in de moeder zit, hoe meer tijd hij/zij heeft om uit te groeien tot een prachtbeestje.. niet al te druk maken dus