Zitten enkele interessante paarden bij. Wat vinden jullie? Ik volg nog steeds de Fürst Heinrich x Volturno!
Zien jullie eigenlijk Florencio ertussenstaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mansolein schreef:.......... Ik ben benieuwd hoeveel er door mogen.
CGJ12 schreef:Nee, geen Floris.
Maar aangezien die verkort meeloopt kan ik me indenken dat die op een andere datum aangeleverd zou kunnen worden.
Jan_VT schreef:Het zou voor deze hengst toch slechts een formaliteit moeten. Stel dat ze hem goedkeuren, ben ik wel eens benieuwd naar zijn punten...
Jan_VT schreef:Zien jullie eigenlijk Florencio ertussenstaan?
Citaat:verrichtingsonderzoek hengsten 03-09-2005
Komende maandag aanlevering verrichtingsonderzoek
Komende maandag, 5 september, zal de aanlevering plaatsvinden van de rijpaardhengsten die deelnemen aan het najaarsonderzoek. Gestart wordt om 08.00 uur op het KNHS centrum te Ermelo met de veterinaire keuring.
Net als tijdens het voorjaarsonderzoek zullen de drie-jarige hengsten na de veterinaire inspectie ook onder het zadel door de eigen ruiter worden voorgereden. De hengstenkeuringscommissie kan op deze wijze zien of de hengsten trainbaar zijn. Dit zal gebeuren vanaf 9 uur in de WA hal.
Twee hengsten zijn vanuit het voorjaarsonderzoek doorverwezen naar het najaarsonderzoek. Het betreft 763 Fabriano x Escudo I en 352 Krack C x Havidoff. Deze hengsten zullen op 5 oktober aangeleverd worden.
Tijdens de onlangs gehouden herkansing onder het zadel hadden twee hengsten veterinaire problemen. Zij krijgen maandag nog een kans om te laten zien of zij trainbaar zijn. Het betreft 606 Quantum x Cantus en 97 Corland x Indoctro.
Florencio zal op 21 oktober arriveren voor het uitgestelde verkort onderzoek van drie weken.
De eerste officiële beoordeling vindt op woensdag 21 september plaats. Dan zal de hengstenkeuringscommissie samen met de verrichtingscommissie de hengsten vanaf de grond beoordelen. Aanvang is 08.00 uur.
Het tussenbeoordeling is op woensdag 5 oktober. De eindbeoordeling is op vrijdag 11 november as.
(Persbericht KWPN, overname zonder bronvermelding toegestaan)
Deze vond ik op de sprong ook niet verkeerd.
. Die wordt nauwgezet in de gaten gehouden. Ik ben benieuwd naar de maat. adriana schreef:Vdl heeft een Quite Easy in het verrichtingsonderzoek lopen, ik weet niet welke.
. vossie schreef:Ben benieuwd nar 82, contangoxjazz, wij hebben een merrie dragend van hem!!
Bucephalus schreef:Dat was de 624. Paard met veel vermogen, mooi type ook compact. Ik zag er iets aan iets in de achterhand (lag niet zozeer aan de
afgeslagen croupe), maar ik kon het niet benoemen.. Ik was toen, zo om me heen kijkend, wel de enige.