wat vinden julli van hem, hij heeft op 7augustus 2004 een 2e premie behaald met 139 punten, denken jullie dat hij een 1e premie zou kunnen halen (minimaal 144 punten???)
hij is hengst, 2jaar en 4maand en 22 dagen, ras: tinker
gr's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sokkebok schreef:Ik betwijfel of hij ooit een eerst premie zal halen, maar ja, wie weet bij het ICS!

frenia schreef:sorry maar ik vind hem niet mooi...nouja op zich wel maar niet als tinker.
Hij lijkt (op foto) eigenlijk meer op een zwaarder type koudbloed, bovendien heeft hij exceem.

LecyTinker schreef:Dacht ik al. ben dus niet de enige die dat denkt. Nou vraag ik me af of dat dan kan komen door dat springen wat hij met hem gedaan heeft? Of is het gewoon een schoonheidsfoutje?eigenlijk dacht ik op de eerste foto al dat hij piephakken had...
Is niet zo erg, word alleen wel als schoonheidsfoutje gerekend en staat waarschijnlijk ook op je beoordeelings formulier van toen je hem liet keuren en hij tweede premie kreeg... Hier trekken ze best wel wat punten voor af...