ik vroeg mij af of er hier op bokt veel mensen zijn met een paard met de vader democraat.
Hoe zijn jullie paarden kwa karakter en kwa rijden?
Waren die van jullie makkelijk met beleren?
Zijn die van jullie ook af en toe een beetje(lomp)?
groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) 
Hij heeft ook het één en ander meegemaakt, maar heeft zeker karakter! In de kudde is hij heel dominant, maar alleen is het echt een watje. Hij is behoorlijk snel over de zeik (als je te lang doet over opzadelen, of aan de rechterkant opstijgt..etc.) Het is echt een geweldig paard, met heel veel capaciteiten en het overgrote deel is hij ook braaf. Ik heb hem ook een keer gereden, en hij voelt wel een beetje onzeker maar is superijverig. Zijn eigenaar vertelde me echter ook dat hij nu 2 keer heeft meegemaakt dat hij zo hevig in protest kwam dat het echt gevaarlijk was. Hij bleef maar aan het steigeren, maar toen dat eenmaal overwonnen was was het weer goed.
TequilaRos schreef:Marije1984 rijdt ook op een Democraat. Moet je haar anders even pben.
Needje schreef:Stampertje is echt superbraaf! Hij heeft t heel erg naar z'n zin op z'n nieuwe stal. Heeft echt nog geen pas verkeerd gezet!!
(heb je die vrouw al gebeld?)