Ik baal er echt van, aangezien wij voor volgend jaar nog meer plannen hadden met hem!!!
Iig is mijn merrie wel drachtig van hem, dus ik hoop wel op een errug mooi veulen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimberley12 schreef:wel zonde maja dr zijn zoveel kwpn hengsten, dat het ook wel een keer goed is als er wat vertrekt naar het buitenland
kimberley12 schreef:ja idd dat is ook wel zo, maar als er veel geld geboden wordt moeten ze hem dr wel uit doen, anders zul je net zien dat het paard wat overkomt zoals de sjiem
CGJ12 schreef:Da's een gesjopte foto Ceas......... Om daar zo op in te zoomen is een beetje overdreven. ....
[/quote]
unamie schreef:daar stond een goedgekeurde jonge hengst (4 jaar)
hij werd even ingespoten in beide Straalbenen zag ik
ik vond het nog vreemd voor z'n jong paard
even later hoorde ik dat dat paard voor heel veel geld was verkocht was naar Amerika
zouden ze hem snel verkocht hebben omdat ze bang waren voor blessure's of deden ze het uit voorzorg/
ik denk het eerste
jarrah schreef:Ik hoor net dat UB40 verkocht is....naar Amerika!!!
Ik baal er echt van, aangezien wij voor volgend jaar nog meer plannen hadden met hem!!!
Iig is mijn merrie wel drachtig van hem, dus ik hoop wel op een errug mooi veulen
krack c en UB40 in zijn stamboom dan heb je in iederegeval al een goede achtergrond en mooi dresuur bloed