Ik vind het een zeer mooie hengst... maar hij schijnt in omgang niet fijn te zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!
gijs schreef:inderdaad
het zijn echt watjes
maar vinden zichzelf ook weer heel stoer
en als je rekening houdt met zijn fratsen heb je een wereldpaard
leergierig, snapt alles heel snel en is lief
Het kijkerige is eigelijk niet meer als bezig houden zodat ze niet kunnen kijken.
Als je hem eemaal aan het werk heb dan loopt die super.En ben je eerlijk tegenover hem dan wil die echt voor je aan het werk
.Verder is die wel super braaf beetje uitproberen en aanstellen maarja beter zo dan dat je een super braaf paardje heb die nooit een stap verkeerd zet is ook een beetje saai
En idd op wedstrijd laten ze je weleens soms een beetje zitten. maar daarna gaan we gewoon weer vrolijk verder.Ik heb er geen problemen mee.Oke soms is het niet altijd leuk.Zit al een tijdje in de L2 vooral omdat die hoog op gooit .Tja dat heb je met een paard die ruim bewegen he
Maar dat er altijd wordt gezecht dat zeolieten verdriet geven ben ik het niet mee eens!! Ze zullen er zeker wel tussen zitten .Maar niet allemaal zijn ze zo

sharonaollie schreef:ik heb ook een zeoliet.
Echt een draakje af en toe. }> Moelijk te rijden .Er zijn maar een paar mensen die hem goed aan het werk kunnen zetten.Dat vindt ik het leuksteAls je hem eemaal aan het werk heb dan loopt die super.En ben je eerlijk tegenover hem dan wil die echt voor je aan het werk
.Verder is die wel super braaf beetje uitproberen en aanstellen maarja beter zo dan dat je een super braaf paardje heb die nooit een stap verkeerd zet is ook een beetje saai
En idd op wedstrijd laten ze je weleens soms een beetje zitten. maar daarna gaan we gewoon weer vrolijk verder.Ik heb er geen problemen mee.Oke soms is het niet altijd leuk.Zit al een tijdje in de L2 vooral omdat die hoog op gooit .Tja dat heb je met een paard die ruim bewegen he
Maar dat er altijd wordt gezecht dat zeolieten verdriet geven ben ik het niet mee eens!! Ze zullen er zeker wel tussen zitten .Maar niet allemaal zijn ze zo
![]()
Gooien jullie zeolieten ook hoog op![]()
Veel foto´s in me profiel van mij zeolietje