Pleasure schreef:Als je naar een afstamming kijkt moet je zeker naar moedersvader kijken.
Het probleem bij de Concorde's is dat ze erg moeilijk zijn. Als je je hand opsteekt dan schrikken ze meteen en gooien ze het hoofd omhoog. Ook zijn ze met buitenrijden niet al te gemakkelijk. En de meeste Concorde's zijn vrij sterk. Je ziet men hen ook vaak rijden met een veel scherper bit. Ik ken een aantal Concorde's. Wij hebben er zelf een en George Remmen ( hier uit de omgeving) heeft er meerdere. Hij rijdt met Isabella ( V. Concorde) internationaal. Dit paard is weer van de vader van een vriendin van mij. Verder zei mijn trainer ook dat ze vrij moeilijk zijn en dat hoor je verder ook van meerdere mensen. Concorde zelf werd ook op een scherper bit gereden.
Groetjes
Denise
klopt, zo is die van ons ook, maar toch vind ik hem wel leuk, als je hem rustig benadert en niet bang maakt of onverwachte dingen vraagt springt hij alles..
maar als je op zoek bent naar een braaf en goed springpaard zou ik Concorde niet aanraden over het algemeen, natuurlijk zijn er uitzonderingen die wel heel makkelijk zijn..