Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Marlon is een zeus x ramiro
ijsklontje schreef:heb je misschien een foto van hem???? Want ik ken ook niet veel Marlons en ben wel eens benieuwd naar hoe andere eruit zien.
groetjes en veel plezier met je nieuwe aanwinst
Urielle schreef:Ik kende alleen een Marlon als nog onbeleerde driejarige en dat vond ik een leuk beest met een gemakkelijk karakter en kon goed vrijspringen. Heeft goede punten gekregen op de keuring maar was wat klein.
Meer zou ik er zo niet over kunnen zeggen.
Marijkeeee schreef:Nurzeus is het zelfde als zeus, de hengst staat op papier als nurzeus, maar veel mensen zeggen gewoon zeus
Margreth schreef:Urielle schreef:Ik kende alleen een Marlon als nog onbeleerde driejarige en dat vond ik een leuk beest met een gemakkelijk karakter en kon goed vrijspringen. Heeft goede punten gekregen op de keuring maar was wat klein.
Meer zou ik er zo niet over kunnen zeggen.
Marlon is 1.67m
Foto is te vinden via google. Marlon KWPN ( bij afbeeldingen)
Zelf rijdt ik een Marlon x Dominard merrie en ze heet Utah. Ze heeft een zalige galop en loopt verder ook super dressuurmatig. ( alleen kan ik het zelf nog niet zo goed) maar als mijn dochter okkie1 of mijn vriend haar rijdt, kunnen ze haar aardig laten marcheren. (mij lukt het ook elke dag beter)
wbt Burggraaf: mijn dochter heeft nu een Ircolando x Burggraaf hengst. Hij is net onder het zadel, maar kan super bewegen en is ontzettend lief in de omgang. Lijkt niet eens in de gaten te hebben dat hij hengst is. Hij is nog niet zo lang onder het zadel, maar leert ontzettend snel. Hij heeft net als Utah een super karakter.
Foto's van Utah ( Marlon) en Versace ( Burggraaf) kun je bekijken op mijn site.( www.picturetrail.com/treasure)
Zoro schreef:Marlon, die staat bij wiebke van de lageweg heb hem heeel vaak gezien maar vind hem zelf niks aan, we hebben er ook nog nooit mee gefokt, ik vind het wat een lomp paard verder nakomelingen heb ik me ook nooit in verdiept omdat het hele paard mij gewoon niet aanspreekt en zover ik weet is die op stal ook niet zo gemakkelijk, maar het is ook alweer een poosje geleden dat we bij wiebke zijn geweest word weer een keer tijd voor een visiete..
Hier heb je info over marlon en als je hem een keer in het echt wil zien moet je een keer naar wiebke toe gaan, je mag daar altijd komen..
http://
http://www.vdlstud.nl/content/vdl_hengs ... url]
Margreth schreef:Marijkeeee schreef:Nurzeus is het zelfde als zeus, de hengst staat op papier als nurzeus, maar veel mensen zeggen gewoon zeus
Op de papieren van onze merrie staat hij ook gewoon als Zeus. Dacht dat zijn naam op gegeven moment is verandert in Zeus. Waarom weet ik ook niet.