Boek Grondleggers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Xox

Boek Grondleggers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 17:37

Hallo allemaal

Zijn er onder jullie ook mensen die het boek grondleggers bestelt heeft via in de strengen? Ik namelijk wel en heb nog niks ontvangen en na meerdere emails te hebben verstuurd. Hoor ik ook niks.

Hoe is dat bij jullie?

TequilaRos

Re: Boek Grondleggers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 17:42

Heb 'm ook besteld en ook nog niks hier.... En geen antwoord op mijn mails... Beetje jammer.

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 21:52

Hier hetzelfde...

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 22:04

Nog steeds niet ontvangen??
Jeetje, dat schiet niet echt op.....

Zidalgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 22:05

Ik heb dat boekje ook al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden besteld. En............... niets!
Hebben ze het boekje eigenlijk al wel uitgegeven???? Ik heb ook wel eens bij reeds business information gevraagd waar de volgende delen van 'prestatiemerries" blijven. Daar deden ze ook niet veel mee. En Joan van Gorkum heeft toch echt alles van die serie af. Als ze nog ff wachten kan alles in herdruk, vanwege verouderde info.

Eliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:25

Ik heb het boek ook besteld (via de Paardenkrant), ik geloof vorig jaar november. Ik heb in mei gebeld waar het bleef; toen werd mij verteld dat nog niet alles af was bij de auteur en dat het dus nog een paar maanden later werd, wsl. juli. Tja, het is dus al augustus... ben benieuwd of het nog gaan lukken...

Jashemdt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:35

Ik heb het ook besteld in november.

Maar ja, na vele telefoontjes en mails heb ik ook nog steeds niets!

Belachelijk dat ze mensen zo laten wachten, ze hadden tenminste ons allemaal een belletje kunnen geven dat het niet meer komt.

Het zij zo!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:41

hier hetzelfde verhaal!!!! Eigelijk zouden we met z'n allen het boek moeten annuleren als wraak actie tegen dat er niets word gemeld en geen reacties komen op telefoon en mail, DE KLANT IS KONING!!!!!! ( tenminste zo hoort het)

Eliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:09

Ipv annuleren een ander idee: als het nou EINDELIJK eens uitkomt een forse korting voor degenen die al zo ontzettend lang wachten...

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 12:08

Ik heb het ook besteld. Ik denk begin december.
Heb er nooit meer iets van gehoord.

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 12:21

ik vroeg me af of jullie er ook al voor betaald hebben,

Eliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 12:25

Nee, dat niet. Alleen meegedaan aan het voorintekenen, je kreeg dan geloof ik ook nog wat korting, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer (is ook alweer zoooooo lang geleden ).

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:05

Je kreeg dan korting idd, maar weet zelf eigenlijk ook niet meer precies hoe en wat. Maar nog meer korting voor het lange wachten zou ik idd wel een goede oplossing vinden....

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:10

ik heb niet betaald in elk geval, ook geen rekening ontvangen trouwens.

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:11

Eliene schreef:
Ipv annuleren een ander idee: als het nou EINDELIJK eens uitkomt een forse korting voor degenen die al zo ontzettend lang wachten...

Dat zal dan voor iedereen zijn want het boek is nog niet uitgebracht. Vorig jaar kon je intekenen tegen tarief met korting. Iedereen wacht dus net zo lang.

Eliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:11

Oregon schreef:
Je kreeg dan korting idd, maar weet zelf eigenlijk ook niet meer precies hoe en wat. Maar nog meer korting voor het lange wachten zou ik idd wel een goede oplossing vinden....

Zullen we dat dan maar gaan voorstellen?

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 19:00

Goed idee

Trpuwens ik wilde ook lid worden van KWPN stallion.com. Ik heb me zo'n 2 maanden geleden aangemeld en na een aantal emails eindelijk bericht gekregen en kan ik erop.

Eliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 18:07

Ik heb gisteren maar weer eens gebeld met de uitgever. Het boek stond nl. op de KWPN-site alsof je het zo kon bestellen... Nou, dat is dus niet zo. En wanneer het uitkomt; die meneer durfde het niet meer te zeggen. Hij weet nou ook niet of het komt omdat de auteur nog gegevens moet achterhalen of omdat er ruzie is met iemand, hij had het geloof ik ook opgegeven. Maar als je je een keer hebt ingeschreven om dat boek te ontvangen als het uitkomt dan blijf je gewoon op die lijst staan totdat het boek komt en dan krijg je het dus ook thuisgestuurd...

En ja, dat van stallion.com ken ik. Een jaar geleden een 3-maanden-proefabo genomen. Duurde ook even eer het goed kwam en toen moest ik weer gauw opzeggen, want dat moet geloof ik 2 maanden van tevoren, anders wordt het omgezet in een jaarabo... En dat wilde ik dus niet.

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 19:08

Ik heb het boek besteld via www.agriboek.nl

Deze mailen gelukkig wel terug als je een vraag hebt. ha ha.
Volgens hun stond het boek gepland op juli 2005 (dit was in juni) maar dat is dus blijkbaar niet gelukt.

Nou ja ik wacht af.

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 23:22

Ik heb het ook besteld via Agriboek. De andere boeken zijn keurig geleverd, maar het boek 'Grondleggers' niet. Was toen niet meer voorradig. Ik nam aan dat het uitverkocht was.. Niet, dus.. lees ik hier.
Ook ik zit me te ergeren aan het alsmaar niet verschijnen van de volgende delen van 'Prestatiefamilies'. Joan verzekerde me vorig jaar al dat de uitgever alles om de volgende delen te publiceren in zijn bezit had. Ze zullen wel genoeg verkopen..

tillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:37

Hallo.

Ik heb het boek ook al besteld half november,toen we het nummer
van ids kregen waar het in stond.Volgens mij stond er toen bij dat het eerste exemplaar zou worden uitgegeven tijdens de hengstenkeuring.
Ik dacht dus dat het boek daarna wel snel zou komen.Niet dus.
In maart heb ik gebeld,toen zeiden ze mij dat het boekje bij de drukker lag.Ik moest nog even geduld hebben.
In mei of zo heb ik weer gebeld,toen zeiden ze dat het boekje nog nat was van het persen.Ook niet dus.
In juli heb ik weer gebeld en toen konden ze me niet zeggen wanneer het zou komen.Toen zei ik dat ze me al eerder hadden verteld dat het al gedrukt was.
Nou , dat kon toch toch helemaal niet.Ik moest maar gewoon wachten.
Als het er was zouden ze het wel opsturen.
We zijn nu al bijna een jaar verder en er is nog steeds geen boekje.
Ze willen ook graag dat je snel betaald als je het hebt gekregen,dan willen ze ook geen jaar wachten.
Ik wil het zoooooo graaaaag hebben.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 21:51

Hmm, ik dacht me te kunnen herinneren dat ik het een tijd geleden heb nagevraagd en het boek zou niet meer gepubliceerd worden?

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 08:49

Ik snap er ook niks meer van. je kan het boek wel gewoon nog bestellen bij www.agriboek.nl

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 07:59

heb agriboek maar weer eens gemailt hierbij het antwoord

Het is allemaal heel vervelend maar het boek is er nog niet. Laatste stand is dat hij bij de vormgever ligt.
Ik durf niet te zeggen wanneer hij nu verschijnt.

Vr. groeten,

Hetty Greven
Agriboek.nl

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 10:39

Ow dat gebeurd zo vaak...dan hebben ze een probleeem bij het copyright op sommige foto's en met bronvermelding. Alles waar ik van te voren op heb ingetekend verscheen pas maanden later