Ik zou me misschien wel zo'n pluizebol wille aanschaffen...Ik ga vooral graag wandelen met eens ee goeie crossgalop ertussen, springen doe ik ook graag maar 1.10m is mijn ding niet
..Dus een concours van zo hoog spring ik niet.Max 90cm doe ik meestal mee!
verder doe ik ook wel mee aan dressuur maar allemaal ook louter voor de fun.Ik zoek eigelijk vooral een dikke vriend waar ik me goed mee kan amuzeren en kan vertrouwen...
Nou..Ik zou graag jullie ervaring weten met haffies's..Hoe hoog springen jullie met jullie haf en doen jullie ook mee aan crossen?En hoe zit ie met het rijden..Ik weet dat ze koppig zijn ma dat ben ik ook dus
Nou ik hoor het graag..En als iemand een haffie te koop heeft die wel liefst boven 1.50m uitkomt en niet ouder is dan 8jaar dan mag je me altijd wat foto's sturen..
Ps; Weet nog niet goed hoe ik dat pb'jen moet doen dus je mag het via een berichtje hier zeggen hoor

..Hou niet echt zo van dat zware
En leeftijd tussen 3 en 8-9jaar zo.
maar ja je kan lekker mee buiten rijden en het zijn erg sterke pony's die lekker buiten kunnen blijven dus je hebt er weinig onderhoud aan en die van mij heeft ook nooit iets{gezonde paardjes dus}
, nogal lui aangelegd, ze is jong en heeft dr hele leven vakantie gehad probeer die na 6 jr Hawaai maar eens te motiveren dat valt niet altijd mee
, maar over het algemeen pikt ze alles goed op.