! Wat gaat de tijd toch snel! En hij begint steeds leuker te worden, helaas ook steeds brutaler en ondeugender, maar dat is ook wel mooi om naar te kijken
. Hij komt nu ook vragen om aandacht, wat soms erg irritant is als je met je camera in de wei zit. Dan krijg je dus zulke foto's 
Mama heeft een rare vacht ontwikkeld sinds ze ziek is geworden, of het komt misschien ook wel door het rare weer. Ivanka begint namelijk altijd snel een dikkere vacht aan te maken als het minder warm en regenachtiger wordt. Maar ze begint nu ook weer appeltjes te krijgen, een teken dat ze dus weer lekker in haar vel begint te zitten
.Aidan vindt het kriebelen ook heerlijk! Net als zn mama! Ik kijk hier overigens vrij boos, maar dat was ik niet hoor
. Lekker bekkie

Ter vergelijking, zijn koppie op zijn 1ste dag

Aidan laat nu ook goed aan mama merken dat hij het er niet mee eens is als zij hem op zn donder geeft... zie hier:
Hij probeert ook al grasjes te eten, wat erg moeilijk gaat, zonder tanden. Al beginnen die ook door te komen.
Ivanka kan Aidan al steeds beter alleen laten, als hij te ver weg gaat, dan roept ze hem eerst voordat ze erachteraan gaat. Maar meestal komt hij dan alweer teruggerend. Als Aidan naar mij komt, komt Ivanka ook: (zie linksboven in beeld
)RUN!
Plat door de bocht
Mamaaaaaa
Aidan rent nu zo snel, dat hij vaak mn beeld uit rent

Stoere foto, alleen jammer dat die niet scherp is. Ik moet echt nog veel leren met mn camera
, maar wat is het moeilijk om die kleine dingen goed vast te leggen!Aidan durft al heel stoer weg te lopen van mama, hier ging hij toch wel even kijken waar ze nu was... En waarom ze niet achter hem aan kwam

Dus toen ging hij maar weer terug naar Vank

Met Ivanka gaat het nu ook steeds beter. Ze had vandaag een lichtere pijnstiller dan gisteren gehad, maar liep vandaag ook wel een stuk beter dan gisteren! We gaan dus stukje bij beetje vooruit, zoals het hoort
. Go Vankie!
Aidan groeit als een tierelier en wordt met de dag brutaler
. Hij is echt superleuk!

. Owh jeeee..
), maar mama die was er ook niet altijd snel genoeg bij.
.. Kijken hoe snel hij het doorheeft