Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar staat nu sinds eind mei stil en op de wei dus grasbuik waar aan gewerkt moet worden 

roomsoes17 schreef:mijn verzorgpony is er ook een van Gibraldi + Baltzflug loopt m2 met 10 winst puntenmaar staat nu sinds eind mei stil en op de wei dus grasbuik waar aan gewerkt moet worden
maar ik zeg altijd verzorg pony schaam schaam Mireille1970 schreef:Suzanne F. Wat een mooie bok die uit die Formateur x Cadmus... ook wel super gefokt he...
Die andere ook hoor!!
GAAF!
Suzanne F. schreef:Mireille1970 schreef:Suzanne F. Wat een mooie bok die uit die Formateur x Cadmus... ook wel super gefokt he...
Die andere ook hoor!!
GAAF!
Thanx! Derde bezichtingshengst en VSN kampioen exterieur 1994.
Driekwart broer van Mondriaan en familie van Skyline he? Uit Atradin ster pref van Formateur x Unette van Cadmus xx. Uit de Ottie-Vottie stam van Rene Franssen.
De andere komt uit de moeder van Tuschinski, Kalinja ster pref van Pion x Toriose ster pref prest van Amor. Is Elite en Z2 dressuur. Haar eerste nakomeling is nu Voorlopig keur Prok en NMK-merrie.
QuirA schreef:Zelf ben ik helemaal niet weg van balzflug, behalve balzflug x gribaldi![]()
fransheijs schreef:Balzflug is echt een supermooie hengst! Maar ook een enorme etter!!
Merken jullie hier iets van terug, of fokt ie dat niet door?

fransheijs schreef:Balzflug is echt een supermooie hengst! Maar ook een enorme etter!!
Merken jullie hier iets van terug, of fokt ie dat niet door?
Citaat:Mijn paard is diep in haar hart best lief, maar er zit wel een meterslange gebruiksaanwijzing bij...