Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
libke schreef:eerst afkraken ,dan met de pluimen gaan lopen is dat ook typisch twents??
Excuseme schreef:libke schreef:eerst afkraken ,dan met de pluimen gaan lopen is dat ook typisch twents??
Wat kraken we af dan?
Bescheidenheid is typisch Twents.

kim__ schreef:kim__ schreef:
Wat kraken we af dan?

Excuseme schreef:libke schreef:eerst afkraken ,dan met de pluimen gaan lopen is dat ook typisch twents??
Wat kraken we af dan?
Beber schreef:Daar kunnen ze hier in het Zuid-Hollandse nog wat van leren.
Desiree schreef:Twente is niet de paardenstreek van Nederland.

Excuseme schreef:Beber schreef:Daar kunnen ze hier in het Zuid-Hollandse nog wat van leren.
Jullie hebben Balkenende
Lekker belangrijk, geef mij toch maar een Twentse hengst. lageveld schreef:Ik mis nog wel het antwoord op de vraag:
"wat kraken we af dan ?"
Maar mogelijk heb ik hier of daar iets gemist ...
libke schreef:het gaat niet om "we " in een ander topic wordt bvb Montender de grond in geboord en nu gaan we lekker zeggen ,hij won goud op het EK en hij komt ui Twente ... (is maar één vb hoor)
libke schreef:het gaat niet om "we " in een ander topic wordt bvb Montender de grond in geboord en nu gaan we lekker zeggen ,hij won goud op het EK en hij komt ui Twente ... (is maar één vb hoor)
Excuseme schreef:Wat kraken we af dan?

MRmichiel schreef:ik moet eerlijk zeggen dat het wel opvalt dat de springsport in twente veel beter is als de springers hier in de achterhoek, maar hun dressuur is dan wel weer minder
Want dan breekt de BLIEB los.