Of misschien hebben er wel mensen met hun merrie's dit jaar bij Krimh gedekt, hier misschien nog foto's van? Alles is welkom
Uit mijn lease merrie Saké (v. Bora) is 6 mei dit jaar een erg mooi en bijzonder lief hengstveulen geboren van Krimh, hij heet MW Kayo en is in mijn bezit, ik ben ontzettend trots op hem
In mijn profiel staan meerdere foto's van hem. Maar kom maar op met de reacties! Ik ben benieuwd
Gr. Melina
) die ik zelf gefokt heb uit mijn avs merrie Escala. Tsja, wat kan ik eens zeggen over Eclipse.. hij is een geweldig paard! Hij heeft het gouden karakter van zijn beide ouders georven en de goede beweging en bouw van zijn papa en het mooie koppie van zijn mama. Als ik mijn merrie nog eens zou laten dekken dan zou ik zeker weer voor Krimh kiezen als dekhengst indien mogelijk
.

Jouw Krimhie wordt ongetwijfeld ook zo'n stoer lekker ding Melina! Ik kan niets dan goeds zeggen over Krimh nakomelingen, prachtige paardjes voor zover ik ze 'ken'. Leuke foto's van Krimh trouwens! Weet jij toevallig waar hij tegenwordig gestald staat?