Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

CGJ12 schreef:Nu doe je toch alweer een erg scherpe uitspraak hoor!
45 paarden niet opgenomen in Brabant......... Bedoel je dan over 2005????
Ik ben toch heel erg benieuwd waar je dat nu weer op baseert.
Geef me alle catalogusnummers maar even dan. 45 lijkt me wel héél erg veel. Over 2004 waren er landelijk in totaal zo'n 30 (of voor mijn part 50).
Kom dus maar even met wat feitenmateriaal, want nu ga je volgens mij net even te ver hoor.
Als het écht waar is wil ik graag de catalogusnummers van je zien.........
Anders voeg ik dit maar weer bij de lariekoek.
) Barbara_m schreef:
Zozo, je bent weer fanatiek... (Alsof je een dressuurproef jureert...)
pukpaleis schreef:In een klein onderonsje werd mede-gedeeld dat er reeds meerdere
Orame's geweigerd waren voor stamboek opname wegens afwijkende sprongen.....in totaal waren in Brabant al zo'n 45 paarden niet opgenomen....daarentegen werd op di 5 juli bijna 50% ster een kwestie van pieken en dalen....
is 50 punten voor exterieur, deze merrie zal idd niet zijn opgenomen in het stamboek. Orame schreef:Zo en nu even de harde cijfers i.p.v. deze laster.
41 merries aangeboden op de stamboekopnames tot nu toe met een gemiddelde score voor exterieur van 67 punten.
Er zijn al vijf Orame's voor het NK vrijspringen dit jaar
De hoogste score is tot nu toe Vamina met 85 punten voor exterieur.
De laagste score wil ik ook best vermelden, ik vertel immers ECHTE feitenis 50 punten voor exterieur, deze merrie zal idd niet zijn opgenomen in het stamboek.

Orame schreef:hmm kan ik zeker niet tellen.... leer je niet op het HBO

pukpaleis schreef:In een klein onderonsje werd mede-gedeeld dat er reeds meerdere
CGJ12 schreef:Orame schreef:hmm kan ik zeker niet tellen.... leer je niet op het HBO
Nee, daar heb je WO-exact voor nodig.......... + de lijsten van Nistelrode en Bronneger........
Haha, typische he die juryleden. Ze weten het altijd beter

arie53 schreef::x
Ulissa schreef:arie53 schreef:
Waarom doe jij zo. Je mag wel praten hier denk ik.