Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marije1987 schreef:Wat voor keuring is hier en wanneer?
ladyzwien schreef:nou ik ben geweest vandaag!!! heb me er prima vermaakt~!! ik was met rieta enz. mee want die gingen met 4 paarden heen, maar alle 4 geen ster helaas! maarja volgende keer beter!
maar heb wel erg mooie en goeie paarden gezien wow

CGJ12 schreef:ladyzwien schreef:nou ik ben geweest vandaag!!! heb me er prima vermaakt~!! ik was met rieta enz. mee want die gingen met 4 paarden heen, maar alle 4 geen ster helaas! maarja volgende keer beter!
maar heb wel erg mooie en goeie paarden gezien wow
De uitslag staat wel ERG SNEL online........... HULDE!!!!
Wat me opviel is dat er wel héél veel paarden STER zijn geworden trouwens.......... Stond Sinterklaas in de baan of waren ze écht allemaal zo goed?

MissHIS schreef:Toen ik thuis kwam zag ik nog steeds sterretjes...![]()
Inderdaad behoorlijk veel ster. Doorgaans liet de kwaliteit dit wel toe, maar bij een aantal merries verbaasde mij dit nogal.
CGJ12 schreef:Als jij al vindt dat de kwaliteit niet zo geweldig was, dan weet ik wel genoeg. Zó hoog leg jij de lat al niet volgens mijn beleving........
MissHIS schreef:Ik vind mezelf wel kritisch hoor!
supersambo schreef:is die bepaalde inspecteur volgend jaar nog wel actief ? misschien moet ik maar eens met mijn merrie een reisje richting het noorden boeken volgend jaar.
maar goed zonder gekheid, vind het echt idioot dat daar 50 % ster wordt en hier nog geen derde dat klopt gewoon niet