Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mansolein schreef:Misschien kan je ens bij het nrps kijken naar bijv.: Just Royla Dancer of welt invest dat zijn beiden mooi gelijnde paarden die iets wat hoger op de benen staan en wat langer en correct in de bovenlijn zijn.

Alani schreef:wellicht een domme vraag, maar jouw merrie is een schimmel en dan is de kans op een schimmel heeeel erg groot. Schimmel is nl heel dominant (ligt er ook weer aan welke kleur de hengst heeft en hoeveel schimmels in zijn lijn zijn vererft). Middels een formule kun je berekenen wat de kans op een schimmel is.
Mooie merrie trouwens

Alani schreef:wellicht een domme vraag, maar jouw merrie is een schimmel en dan is de kans op een schimmel heeeel erg groot. Schimmel is nl heel dominant (ligt er ook weer aan welke kleur de hengst heeft en hoeveel schimmels in zijn lijn zijn vererft). Middels een formule kun je berekenen wat de kans op een schimmel is.
Mooie merrie trouwens

libke schreef:Alani schreef:wellicht een domme vraag, maar jouw merrie is een schimmel en dan is de kans op een schimmel heeeel erg groot. Schimmel is nl heel dominant (ligt er ook weer aan welke kleur de hengst heeft en hoeveel schimmels in zijn lijn zijn vererft). Middels een formule kun je berekenen wat de kans op een schimmel is.
Mooie merrie trouwens
dat dacht ik ook net te schrijven ,zal heel moeilijk worden om daar geen schimmel te fokken ,eerst even kijken wat er nu uitrolt mss .
Neem een paar hengsten in gedachten en kijk hoe het veulen er nu uitziet .De merrie vindt ik veel body hebben en vrij grof dus ik zou zeker gaan voor een hengst die veredelt!!
No limit ,lord z,hartbreaker ,landlord.....

Mooie merrie trouwens