Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Franske schreef:Ik ben er, samen met hele bus vol van het JongKWPN
Kimmb schreef:Ik kan niet ivm breda hippique (ook leuk), maar ga tussen alle bedrijven door wel zoveel mogelijk bijhouden. Met name Turbo Magic. HOOOOOOOOP zoooo dat ie het heeeel errug goed gaat doen! Aangezien we er een prachtig veulen van hebben en totaal onterecht vinden dat we deze hengst op wacht staat.
Sjappie schreef:Ik hoop dat Florencio weer flink wat potten gaat breken. Van de KWPN-ers heb ik geen idee hoe ze het gaan doen. Vind het vooral jammer dat Terlia er niet bij is, wat een beweging.
MissChoutje schreef:Nou je het zegt, waarom is Terlia er niet bij?
Toch een potentiele topper dacht ik zo, als die geen hoge ogen kan gooien in Verden weet ik het ook niet meer.
Sjappie schreef:Ik ben er niet maar ga ik volgen via internet (komen wel weer filmpjes op).
Kimmb schreef:Sjappie schreef:Ik ben er niet maar ga ik volgen via internet (komen wel weer filmpjes op).
wat is het www adres?

Viennanova schreef:kan iemand alsjeblieft de hengst RANKO v. Rajko (ZFDP) in de gaten houden? Eigenaar/fokker is W. Hopman, ruiter Nars Gottmer. Hopman is ook de fokker van Heloise, onze merrie, en ik zou gaan kijken maar kan niet door een New forest pony keuring morgen.....
Viennanova schreef:kan iemand alsjeblieft de hengst RANKO v. Rajko (ZFDP) in de gaten houden? Eigenaar/fokker is W. Hopman, ruiter Nars Gottmer. Hopman is ook de fokker van Heloise, onze merrie, en ik zou gaan kijken maar kan niet door een New forest pony keuring morgen.....

Dees schreef:die verslaggeving van het kwpn is wel een tikkie eenzijdig zeg...
vooral niet vermelden hoe de paarden van andere stamboeken reden