Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Houston staat niet echt hoog (zoals ze het tegenwoordig graag zien) op de benen, maar verder voldoet hij.
Mireille1970 schreef:Als dat de beste foto is dan mis ik veel beweging en achterhand...

mistral schreef:Hohenstein (trakehner)
Ik heb een vier jarige hohenstein (1.72 m.), zeer hoog op de benen en een vreselijk mooi paard
Maar dekgeld van hohenstein is 3000,- euries (kassa!)
Mireille1970 schreef:Rhodium misschien? Ferro geeft power... en in combinatie met Ramiro moet dat iets goeds kunnen opleveren...
trowing schreef:ik denk dat olivi wel wat is voor deze merrie.
Mansolein schreef:Mireille1970 schreef:Rhodium misschien? Ferro geeft power... en in combinatie met Ramiro moet dat iets goeds kunnen opleveren...
Misschien wel maar zelf ben ik niet zo weg van hem. Ik vind hem in de beweging te gewoon.
Mansolein schreef:mistral schreef:Hohenstein (trakehner)
Ik heb een vier jarige hohenstein (1.72 m.), zeer hoog op de benen en een vreselijk mooi paard
Maar dekgeld van hohenstein is 3000,- euries (kassa!)
ja, die ken ik ook, maar dat vind ik wel erg veel geld. Ik wil eerst een paar veulens bij de merrie fokken voordat ik zo'n dure hengst er op zet( duur is boven 2000 euro voor mij)