Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hesterv schreef:Mn vader heeft er ook eentje gefokt, maar op het moment rij ik daar weer een nakomeling van (een Ferro). De merrie van Michelangelo was dus echt voor de fokkerij. Ik heb ergens nog wel een foto.. moet ik even zoeken. Is niet zo'n duidelijke foto hoor.
merrie was meende ik vrij pittig, maar die is al jaren geleden verkocht en had toen ook nog een veulen (een Negro). Hoe het verder met haar gaat zou ik echt niet weten!!!
De merrie heet trouwens Larona en zal nu iets van 12 zijn.
Hier is het dus de merrie (het veulen is de merrie waar ik nu op rij, de Ferro, inmiddels 8 jaar en M1 dress)
Hier is het de linker merrie (de rechter is weer Primona, de Ferro), daarachter nog Obelisk (een Zeoliet)
Groetjes Hester

Desiree schreef:Is Michelangelo geen zoon van Pasteur, een volbloedhengst? Dus iets zal er niet geklopt hebben.
Ik dreun op wat er op zijn naambordje stond:

oosterhoff schreef:
Ook een afstamming van michelangelo 10 jaar. Een vriendin van mij rijd deze merrie voor een kennis van haar. Ze start in het M springen. Het is een lief paard maar geen makkelijke. Zo af en toe een beetje hittepetitterig. kan enorm springen maar ookal is ze maar klein. 163 ofzo.