Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

karinna schreef:Tot nu toe alleen maar aan het zoeken geweest naar hengsten waarvan ik voor mezelf heb van "Dat is hem!" en ik denk nu toch echt dat ik hem gevonden heb "Johnson".
Ik was één van de personen in het publiek die hard voor hem heeft geapplaudiseerd..een echte hengst.
Hij is langbenig, lang in de rug en wat een souplesse..., daarnaast vond ik hem ook aardig releaxed in de ring.
Natuurlijk hoop ik dat hij wel uiteindelijk goedgekeurd wordt voor het KWPN, maar een register A is ook te overkomen.
De merrie is een Ferro x Belisar x Duc de Normandie.
Mansolein schreef:wat mij opvalt aan deze hnegst is dat hij een goede achterhand heeft en dat is zeldzaam voor een jazz.
CGJ12 schreef:Mansolein schreef:wat mij opvalt aan deze hnegst is dat hij een goede achterhand heeft en dat is zeldzaam voor een jazz.
Mansolein schreef:dat is dus precies wat ik bedoelde te zeggen. Hij is zelf zelf wat compact gebouwd ( niet te) en is daardoor geschikt voor een luxere merrie.