Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Rhea schreef:www.gestuet-sprehe.de € 1500.- hij is de laatste jaren ieder jaar € 200.- gestegen.
wil je niet ontmoedigen maar het sperma is wel erg sterk verdund en daardoor niet meer van denderende kwaliteit. Een kennis van mij is als sinds januari bezig en nog steeds zonder resultaat. Hij sprak deze week iemand die had tien merries bij FH, uiteindelijk 4 dragend en maar 2 levende veulens.
De hals lijkt idd kort, echter is me dit bij de nakomelingen nog niet opgevallen.
Ruchet schreef:Rhea schreef:www.gestuet-sprehe.de € 1500.- hij is de laatste jaren ieder jaar € 200.- gestegen.
wil je niet ontmoedigen maar het sperma is wel erg sterk verdund en daardoor niet meer van denderende kwaliteit. Een kennis van mij is als sinds januari bezig en nog steeds zonder resultaat. Hij sprak deze week iemand die had tien merries bij FH, uiteindelijk 4 dragend en maar 2 levende veulens.
De hals lijkt idd kort, echter is me dit bij de nakomelingen nog niet opgevallen.
Vandaar dat mijn merrie de eerste keer niet drachtig was !!
Volgende week wordt ze opnieuw gescand, als ze niet drachtig is breng ik haar naar Duitsland, en haal ik haar pas op als ze drachtig is.