Wie gaan er allemaal met hun paarden naar de NRPS keuring?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Wie gaan er allemaal met hun paarden naar de NRPS keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 21:39

Misschien is hier al een topic over geweest, maar is was benieuwd of er nog mensen zijn die naar de NRPS keuring gaan met hun paarden of pony's? Wij gaan met een NRPS merrie van Krimh x Baccarat, ze doet mee aan de merrie keuring en aan bestgaand. We gaan naar de keuring in Lunteren. Ben wel benieuwd of ik nog tegenstanders kan verwachten van het forum Haha! Knipoog

Gr. Melina

Mer1980

Re: Wie gaan er allemaal met hun paarden naar de NRPS keurin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 07:05

Ik doe mee met mijn merrie en veulen op de keuring in Assendelft. Rojantha V: Respect doet mee bij de keurmerries en mijn bijrijdster doet mee aan bestgaand en haar hengstveulen V: Florencio doet mee in de rubriek hengstveulens geboren voor 1 mei.

Gr. Merilyn

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 07:09

Ik ga ook. Met m'n merrie (v. Nimmerdor x Landgraf). Zij heeft een veulen aan de voet van Sergi van Vreeburgh. Deze doet ook mee. En dan gaat ook haar 5-jarige dochter van Jet Stream mee. We hebben er dus drie.
Maar wij zijn geen 'tegenstanders' want wij zitten in de regio Zeeland-West Brabant.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 09:02

Wij gaan ook, naar Assendelft!
Met onze KEURmerrie Wisper (niet ingeschreven) en haar veulen Buur's Bo Jangles in de rubriek: pony merrie veulens geboren na 1 mei.
Ook gaat mijn twee jarige Painted Black mee.
Dus ws. zie ik je wel Merilyn!

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 09:05

Ik wil met mijn d-pony merrie Melody (vitano) naar de keuring in syt oedenrode rubriek 3jaar en oudere merries voor sterpredikaat.. maar heb nog geen voorbrenger!
Dus hoop dat nog ff te kunnen regelen!

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 12:58

Wij gaan met 4 pony's naar Assendelft.

1 stamboekopname, merries 4 jaar en ouder (v:Neron)
1 stamboekmerrie, merries 4 jaar en ouder (v: SF Wizard)
1 stamboekopname, 3 jarige ruinen (v: Neron)
1 merrieveulen, register A (v: Polsbury Popeye)

jimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 17:59

Ik ga naar assendelft met mijn 4 jarige duitse merrie Raja Dirmora,wij gaan voor stamboekopname en hopelijk meer als dat kan.hebben jullie voor mij een tip over het voorbrengen ik wil het niet zelf doen ,en weet van toen ik met mijn ruin ging ,dat daar voorbrengers zijn,maar dat is altijd zijn geregel en gestress.ik zou graag van te voren al iemand regelen.dus als jullie nog iemand weten ,die die dag wil en kan!!! voorbrengen dan hoor ik het graag.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 07:39

jimmy schreef:
Ik ga naar assendelft met mijn 4 jarige duitse merrie Raja Dirmora,wij gaan voor stamboekopname en hopelijk meer als dat kan.hebben jullie voor mij een tip over het voorbrengen ik wil het niet zelf doen ,en weet van toen ik met mijn ruin ging ,dat daar voorbrengers zijn,maar dat is altijd zijn geregel en gestress.ik zou graag van te voren al iemand regelen.dus als jullie nog iemand weten ,die die dag wil en kan!!! voorbrengen dan hoor ik het graag.

Alle mensen die ik ken raad ik Wouter24 (sorry Wouter Knipoog) op bokt aan Haha! als voorbrenger. Ik was heel tevreden Marlous ook en Tsja je kent Suus dus die kan je ook wel meer vertellen over wouter zijn voorbreng kwaliteiten Masje heeft hem ook ingeschakeld om Tiara keuringsklaar te maken.

@Fresco ik wil je zeker meeten. dus als ik jou zie of jij mij (herkennen we aan de paarden Knipoog) dan even roepen. Haha!

illi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 09:11

Melina schreef:
Misschien is hier al een topic over geweest, maar is was benieuwd of er nog mensen zijn die naar de NRPS keuring gaan met hun paarden of pony's? Wij gaan met een NRPS merrie van Krimh x Baccarat, ze doet mee aan de merrie keuring en aan bestgaand. We gaan naar de keuring in Lunteren. Ben wel benieuwd of ik nog tegenstanders kan verwachten van het forum Haha! Knipoog

Gr. Melina

ik ga wel naar Lunteren met mijn pony (nicolai) en ook mag het veulen zich late zien. (manpower).
Maar we zullen geen concurentte van elkaar zijn

Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:16

Ik wil met mijn pony ook graag naar de keuring in Zuid-holland, maar ik heb geen idee hoe het er daar aan toe gaat.
Misschien weten jullie hoe het precies gaat. Moet ik zelf voorbrengen en hoe?

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 20:17

ik ga met mijn 5 jarige merrie voor sterpredikaat op in st-oedenrode, ik breng haar zelf voor denk ik.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:19

De keuring van Zuid-holland is dit jaar in Assendelft Dirk. Op vrijdag 15 juli.

Ik las vanmiddag in het NRPS-nieuws dat er met dank aan de afdeling Utrecht mogelijkheid is om je paard/pony vrij te laten springen. Heb dus vanmiddag besloten om toch richting Assendelft te gaan met de merrie *LOL*
Weet nog niet zeker of ik haar ook voor de keuring doe. Heb haar twee keer voorgebracht en de eerste keer blunderde het stamboek waardoor mijn merrie nu dus nog steeds stamboek is ipv ster en de tweede keer liep ze door omstandigheden de dag ervoor zo ontzettend stijf achter dat ik er zelf al amper naar durfde te kijken Bloos Wil haar eigenlijk wel ster hebben, maar aan de andere kant heb ik het een beetje gehad met die stomme rondjes aan de hand Clown (merrie is aan de hand nu eenmaal niet zo spannend, maar ze springt echt heel fijn. Alleen daar heb je dus zo weinig aan bij het NRPS...)

Maar ik ben er 15 juli dus iig voor het vrijspringen. Wil weleens weten wat ze er daar van vinden Ja

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 07:12

Ik ga naar St oedenrode met een 5-jarige Sjapoer merrie voor stamboek opname. Ik heb t niet zo op keuringen, het zijn maar momentopnames, maar t hoort er nou eenmaal bij Haha!

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 08:58

Denk erover om met Neronelja (Neron x Ismael) naar Lunteren te gaan.
Dan kan de huidige amazone voor de laatste keer bestgaande rijpony rijden.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:06

kweenie schreef:
Ik ga ook. Met m'n merrie (v. Nimmerdor x Landgraf). Zij heeft een veulen aan de voet van Sergi van Vreeburgh. Deze doet ook mee. En dan gaat ook haar 5-jarige dochter van Jet Stream mee. We hebben er dus drie.
Maar wij zijn geen 'tegenstanders' want wij zitten in de regio Zeeland-West Brabant.

Dan wordt jij mijn tegenstander bij de veulens. Of het moet zijn dat veulen onder de pony's gerekend wordt.

Ik ga met Roxette en Rachmaninoff naar Vrouwenpolder. Rachminoff doet mee bij de rubriek hengstveulens na 1 mei. Jammergenoeg bestaat er geen aparte rubriek voor preferente merries. Clown

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 13:19

Petraaken, mijn veulen valt inderdaad onder de pony's. Moeders is een te klein gebleven KWPN (ong. 1.56m) en Sergi is ook een E-pony.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 07:36

Ik ga met mijn Romantico veulen naar Lunteren.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 00:07

Wij gaan met River’s Moder(Rafurstinels) , Mejin(?) , en Marissa(Condor x Ismael) die tevens een veulen aan de voet heeft van Edgar .

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 06:41

@ Kweenie: Heb jij al een brief ontvangen met de hoofdstelnrs en de begin uren van de rubrieken?

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 09:12

* Petraaken. Nee daar is het NRPS altijd vrij laat mee. Ik heb wel al een boekje van de zeeuwse dag van het paard, maar daar staat het NRPS niet in. Hier zaten ook de toegangskaarten en parkeerkaart in. (Maar dat wist je waarschijnlijk al. Clown )

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:40

kweenie schreef:
* Petraaken. Nee daar is het NRPS altijd vrij laat mee. Ik heb wel al een boekje van de zeeuwse dag van het paard, maar daar staat het NRPS niet in. Hier zaten ook de toegangskaarten en parkeerkaart in. (Maar dat wist je waarschijnlijk al. Clown )

Die moet ik nog krijgen, met wat geluk is dat volgende week woensdag of donderdag.

Dat wordt weer faxen of mailen naar het stamboek.

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:47

wij gaan ook naar de keuring ( zoals gewoonlijk)
opzich wel jammmer dat de keuringen bij elkaar zijn gegaan.
want normaal gingen we naar Zuid holland, Noord Holland , en Utrecht
nu komen we niet meer uit, want er passen er maar 2 in de trailer he Tong uitsteken
dus nu zullen we ook nog verder weg moeten.

in ieder geval gaat:
Golden Isha du Bois op voor het Keur. ( veulen aan de voet van Di Caprio du Bois)
Carenza du Bois gaat op voor het voorlopig keur ( veulen aan de voet van Deinhard B)

en verder weet ik niet uit mn hoofd wat wel en niet meegaat Clown

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 19:01

Vandaag heb ik de brief met catalogusnummers en aanvangstijden van Vrouwenpolder gekregen. Er worden geen cataligi opgestuurd, die kan je NA BETALING VAN HET INSCHRIJFGELD bij het secretariaat afhalen.
Nou ben ik blond maar er was toch geen inschrijfgeld?

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:37

Wij gaan nu in plaats van naar st oedenrode naar Lunteren met melody!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:03

kweenie schreef:
Vandaag heb ik de brief met catalogusnummers en aanvangstijden van Vrouwenpolder gekregen. Er worden geen cataligi opgestuurd, die kan je NA BETALING VAN HET INSCHRIJFGELD bij het secretariaat afhalen.
Nou ben ik blond maar er was toch geen inschrijfgeld?

voor NRPS leden zit het inschrijfgeld al in het lidgeld. Heb ik toch zo begrepen. Ik moet normaal gezien enkel nog het chippen daar betalen.