heb namelijk geen flauw idee hoe het daar aan toe gaat maar zou het wel super vinden om met mijn hengstje naar zo'n keuring toe te kunnen gaan.
verwijs me ma niet door naar het KWPN o.i.d. want dat heb ik al gezien...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

annegti schreef:In Overijssel zijn er alleen maar veulens op de CK. Er gaan in Overijssel sowieso veel minder veulens naar de keuring als in het noorden. De meeste fokkers zien het nut er niet van in.
CGJ12 schreef:annegti schreef:In Overijssel zijn er alleen maar veulens op de CK. Er gaan in Overijssel sowieso veel minder veulens naar de keuring als in het noorden. De meeste fokkers zien het nut er niet van in.
Die zijn wat verstandiger..........

menske schreef:Weet iemand waar en wanneer de veulenkeuringen precies zijn???
dus gelieve niet over keuringen te praten die over het kwpn gaan
Hoort hier niet
Toch bedankt
ik dacht dat ik in mn eigen topic zat over de veulekeuringen
Dus daarom dat ik zei dat kwpn hier niet hoort dus ik plaatste een reactie in een verkeerd topic
Quirinake schreef:maar bij mij gaat het hier over bwpdus gelieve niet over keuringen te praten die over het kwpn gaan
Hoort hier niet
Toch bedankt
daarom vroeg ik mij af of hier iemand zo slim was
Quirinake schreef:ja idd sammie dat heb ik gedaan maar die laatste reactie...sorry hoorik dacht dat ik in mn eigen topic zat over de veulekeuringen
Dus daarom dat ik zei dat kwpn hier niet hoort dus ik plaatste een reactie in een verkeerd topic
*zucht*Noon schreef:Quirinake schreef:ja idd sammie dat heb ik gedaan maar die laatste reactie...sorry hoorik dacht dat ik in mn eigen topic zat over de veulekeuringen
oeps, overheen gelezen haha...het is laaat*zucht*
sorry...
ik had ook een topic geopend met als titel veulenkeuringen maar er stond nog bij "voor de belgen" maar daar had ik over gelezen
dus ikopende je topic en zat kwpn staan dus ik dacht, er staat toch voor de belgen
Maar het was voor mij blijkbaar ook laat
mijn oprechte excuses
Quirinake schreef:sorry jaik had ook een topic geopend met als titel veulenkeuringen maar er stond nog bij "voor de belgen" maar daar had ik over gelezen
dus ikopende je topic en zat kwpn staan dus ik dacht, er staat toch voor de belgen
Maar het was voor mij blijkbaar ook laat
![]()
mijn oprechte excuses