Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Om de staart/ manen van mijn verzorghaf goed wit te krijgen was ik ze eerst met shampoo voor grijze haren (van dat paars/blauwe spul), uitspoelen, een beetje vanish oxi action erin spuiten en weer heel goed uitspoelen. Begin nu al met regelmatig wassen, anders krijg je de mestvlekken er niet meer uit. Succes!
gekregen door gebruik te maken van zilvershampoo, betadineshampoo, groene zeep, veel, heel veel talkpoeder en antiklit (werkt vuilafstotend).
?
en hoop dat je een goede premie krijgt
want ja..ze heet elite dus dat moet ze eigenlijk ook worden dan he 
0ojannekeo0 schreef:de eigenaar gaat voor de stamboek opname...maar ik ga voor de premiewant ja..ze heet elite dus dat moet ze eigenlijk ook worden dan he
mag er iemand 8ter lopen met de zweep die m opjaagt?
Zoro schreef:Nou ik hoop voor je dat je een beetje in de haflinger wereld zit anders kun je de 1e premie wel vergeten..![]()
Sorry voor de haflingermensen, maar ik ben niet zo meer van de haflingermensen.. Ben een paar keer flink "genaaid" (als ik het even zo mag noemen) omdat mijn haflinger er niet uitzag als een haflinger![]()
Maar heel veel succes op de keuring kun je niet even fotow op dit topic zetten ben wel benieuwd hoe die eruit ziet..

Woestein schreef:Elke haf wat voldoet aan het rassen standaard kan een 1e premie krijgen.
Die van mij vindt iedereen een mooie haf maar doordat zijn bewegingen niet super zijn heeft hij gewoon vorig jaar weer een 2e premie gekregen..
Ook al zit ik in het bestuur van Friesland.
Tevens was vorig jaar bij ons de reserve kampioen een merrie die net die dag opgenomen was in het stamboek en wie niemand kon.. Dus het gaat 9 van de 10 om het paard en niet om de eig.
Veel plezier in ieder geval.

Zoro schreef:Toch denk ik daar anders over.. vooral bij de aangespannen haflingerclub.. ik heb het niet meer op deze mensen.. maar goed
Ik wens jullie onwijs veel succes..