Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mireille1970 schreef:Informeer eens bij de eigenaar...
Mireille1970 schreef:Ehm.... mg je tel.nrs. PLaatsen?
Mireille1970 schreef:Ik heb er nog nooit één gezien volgens mij..... (en als wel dan is ie mij niet opgevallen)
Ienemienie schreef:Nee ik dacht dat je het karakter van Kingston zelf bedoelde. Die is nl super en van ozne veulens valt ook niet veel te zeggen.
WIj hebben ook een 5 jarige Kingston x Zeoliet staan en dat is echt een zenuwpees. Maar dat komt volgens mij bij Zeoliet vandaan.
Momenteel brengen we hem niet uit. Er is wel kans dat het weer gaat gebeuren maar ik rij nog maar M1 als ik nou een keer Z gestart ben over een jaar ofzo dan is het wat interessanter om hem in het Z uit te brengen. Voor zijn karakter hoef ik het niet te laten iig.
Het is idd een super allround beest en springen kan hij wel, dat zal ik alleen nooit met hem gaan doen want ik durf niet.
Die Kingston x Zeoliet kan wel super springen, krijg je kippenvel van hoor.
@Mansolein. In Amerika loopt een merrie van hem die alles wint met springen. Miss Indepentent en in het zzlicht word er een zoon van hem uitgebracht. Deze heeft Olaf.