Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Ja ik ga ook met mijn Gribaldi! Namelijk met Voriose (oftewel Votje). Gribaldi x Balzflug Elite x Pion Ster pref x Amor Ster pref prest. De Pion x Amor is dus de moeder van Tuschinski.
Twinklebel schreef:Ik wacht nog even tot volgend jaar. Ik heb mijn merrie (3 jaar, Casco X Gagson Wimborn) pas twee weken. Ze is ook nog weinig bespierd. Volgens Jan Greve zou ze wel ster kunnen worden.
Weet iemand trouwens een goed adres in Zuid-Holland waar ze haar volgend jaar keuringsklaar kunnen maken en kunnen voorbrengen?
(lees: is te klein
). Toen moeders maar op de planning gezet, maar helaas die heeft nogal een hardnekkige slijmbeursontsteking en loopt nog steeds niet rad. We zijn dit jaar dus alleen toeschouwers en moeten een jaartje wachten. CGJ12 schreef:Hoe heb je dat achterbeen er zo ver onder geshopped?
superwoman schreef:Kan ik me daar nog voor inschrijven en zo ja - bij wie?????
Het is de bedoeling om dan samen met haar veulen te komen.....
Bedankt!!
Suzanne F. schreef:CGJ12 schreef:Hoe heb je dat achterbeen er zo ver onder geshopped?
SanderP schreef:Jammer dat er niet gekeurd wordt aan de hand van foto's zeker....

Ik heb me nog kunnen inschrijven in Dalem
trudydejong schreef:8.45 begint het.
Mijn merrie moet om 14.05 en 14.15
Ik ben benieuwd.
trudydejong schreef:Dan zal je waarschijnlijk het boekje morgen krijgen. Want ik heb hem vandaag ontvangen. Tenminste thuis, ik ben nu op mijn kamer en mijn moeder belde er voor.
Wees gerust, ik heb aan mijn moeder gevraagd of de naam Voriose er ook op stond en je staat er op. De tijd was niet veel later/eerder dan mijn merrie. Dus het boekje zal nog wel komen!