Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Excuseme schreef:Wat zit er verder achter, dus na de volbloed merrie?
romygic schreef:Weet een nieuwe jonge hengst; Unitair v. Voltaire.
Is nog een jonge hengst dus ff wachten hoe hij fokt, zelf is hij heel cool en kan goed springen en heeft nog goede bewegingen ook
Sammie schreef:Niet doen dus.
En excuseme bedoelt denk ik wie de opa is van de volbloedmerrie aan moederzijde. Dus Concorde x Tyrant xx x ? ? x ? ?
Sammie schreef:Staat dat niet op het papier?
KC schreef:hoi,
ik wou even vragen of jij ook met een hengst zou willen fokken die niet gekeurd is voor een stamboek?
want ik heb nameijk een hengst die bij jou beschrijving passt...
hij heet Ray (Raymond Z) en is een afstammeling van Rebel2 uit een merrie van Elcaro dus twee keer ramiro bloed hij loopt makkelijk dressuur en springen is heel lief in de omgang en bloedmooi ook al zeg ik het zelf.
ik ben bezig een site over hem te maken maar kan wel alvast wat fotos sturen als je wilt.
er zijn nog meer mensen die willen fokken met hem dit jaar en volgend jaa gaat hij naar duitsland voor de fok er is al een veulen van hem geboren dit jaar een hengstje.
hij is 1,70 meter groot kooper bruin met lange/dikke zwarte manen en staart. heeft goede harde hoeven en een sterk lichaam is zelden ziek en hersteld super van blessures
dus een mooi, makkellijk, getalenteerd, lief paard met enorme uitstraaling en talent...
hij loopt erg souple en lichtvoetig.
dus als je fotos en wat meer info van hem wilt stuur even een pb tje met je mail en vragen...
tot hoors groetjes KC
http://www.mijnalbum.nl/Album=BLCPOHTF
is groot, lief en springend

LecyTinker schreef:by the way, als ik inteeld schrijf, denk je niet dat het een stuk minder smerig klinkt?
dan denk ik aan tomaten die geplukt(geteelt) moeten worden. 
en die heb ik niet ........

Citaat:dan denk ik aan tomaten die geplukt(geteelt) moeten worden.