Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
holly schreef:Desiree over wat voor verkopers praat jij dan? Ik denk dat daar ook wel verschil in zit.
Mocht namelijk het veulen in mijn onderschrift verkocht gaan worden, dan zul je voor 1500 euro misschien net de voorpluk en de staart hebben.
Het heeft er idd ook mee te maken "wat de gek ervoor geeft" maar ik zie zelfs voor het dubbele het veulen nog niet van de hand gaan.
. De merrie had ik in dit geval drachtig gekocht dus ik heb het veulen niet met verlies verkocht.
holly schreef:Een topper Desiree? Ik denk dat de prijzen van Libke dan wel in de buurt zouden komen, maar dat is het geval nog niet hoor
Desiree schreef:holly schreef:Desiree over wat voor verkopers praat jij dan? Ik denk dat daar ook wel verschil in zit.
Mocht namelijk het veulen in mijn onderschrift verkocht gaan worden, dan zul je voor 1500 euro misschien net de voorpluk en de staart hebben.
Het heeft er idd ook mee te maken "wat de gek ervoor geeft" maar ik zie zelfs voor het dubbele het veulen nog niet van de hand gaan.
Nounou, dan zul jij wel een topper op stal hebben staan!
Ik ga gewoon uit van een normaal veulen. Ik heb ook een schitterende jaarlinghengst en die gaat ook niet weg voor dat geld, want hij is te goed. Gevolg: hij gaat niet weg. Want mensen willen gewoon niet meer geven dan 1500 euro en dat hoeven ze ook niet, want er zjin zat veulens voor dat geld. HEb je dat topic datingbureau van Sarabande niet gezien soms? Zo even weer met de benen terug op de grond!

Noon schreef:en als ik die van mij nou bijv. zou willen verkopen hoeveel zou ik er dan 'grof gezegd' voor kunnen vragen? de merrie is een Rex Magna xx x Nepal, ze heeft geen predikaten. wel heeft ze zelf Z1 + wp gelopen en was ze ook Z startgerechtigd in het springen. dit is niet haar eerste veulen, die word dit jaar 12 jaar en loopt ergens tussen het ZZZ + wp en Prix Saint George in. ik geloof dat haar moeder wel keur was en meerdere familieleden ook enkele predikaten hebben.
) Die heeft vorig jaar een Painted Black hengstveulen (zwart met klein wit voetje) verkocht voor 2800 euro. Dat vind ik dan toch wel te zot hoor! Pipo schreef:Die prijzen van Libke zijn niet te vergelijken, die veulens komen uit zo'n goede merriestam!
)en dan kies je toch voor een goede hengst omdat je de kans op een beter veulen verhoogt en als je wil verkopen is dat toch datgene wat de kopers op je erf lokt ,hoor !!Ik heb nou net een tweejarige ChinChin x libero x notaris merrie gekocht en alleen daarvoor hebben er al verschillende mensen gebeld ,terwijl ik ze nog niet eens te koop heb aangeboden
Yes Zsport merrie drachtig Berlin!
Sjappie schreef:Ik ken een 'fokker' (let op aanhalingstekens) en die beweert dat de moeder geen predikaten hoeft te hebben (túúúúrlijk) Die heeft vorig jaar een Painted Black hengstveulen (zwart met klein wit voetje) verkocht voor 2800 euro. Dat vind ik dan toch wel te zot hoor!