Ik wilde eens wat leuke racefoto's van Arwen maken, maar ja, mevrouw wenst zodra ze mij ziet alleen maar aandacht..
Wat zullen mensen wel niet hebben gedacht.. zo'n raar mens steeds keihard wegrennen met een veulen achter haar aan. en maar snel omdraaien om een foto te maken
maar!!!! ik heb 2 renfoto's!
zie hier mijn mission impossible....
Spion dubbel OOTinker komt stiekem de weide ingelopen... nietsvermoedend loopt zij met een zilver electrisch ding op onze heldin af...
helaas! Arwen heeft Spion dubbel OOTinker door! net zoals een echte babe showt ze even hoe mooi ze is om de spion te verleiden..
en langzaamaan komt ze steeds dichterbij.. SpiondubbelOOTinker doet nog verwoede pogingen om achteruit weg te lopen..
Maar babe Arwen laat zich niet foppen
. even de situatie inschatten..Ha!!! beet!!
En ook babe Arwen zit goed in haar dubbelrol.. hier haar impressie van een lieve baby tinker
Daarna rende SpiondubbelOOTinker keihard naar achteren in de hoop mooie afstands foto's te maken..helaas besloot Arwen gezellig mee te draven
grr NOG harder rent SpiondubbelOOTinker naar achteren, en WEDEROM komt babe Arwen achter haar aan.. maar ditmaal....
HIIIHAAHH!!!!
jaja.. babe Arwen is vliegensvlug, en laat SpiondubbelOOTinker algauw achter zich!
haha.. en ze is een meester in verstoppen...
hier haar beroemde duik-achter-baas techniek.. erg dodelijk...SpiondubbelOOTinker zoekt het anders. op de grond van een afstandje, dan zal babe Arwen niets in de gaten hebben! maar..
"wat doehoehoe jeee?????"
babe Arwen probeert haar dodelijke verleidings techniek weer..zal SpiondubbelOOTinker het redden tegen deze vamp?
AAAAHHH neee!! Arwen in de aanval!!!
Oef!!
Arme SpiondubbelOOTinker. geplet door een 3 dagen oud veulen. Arwen: "wat doehoehoe je nou!!!!"Nog 1 keer dan maar.. ooit zal je mooi gaan galloperen voor de foto!!
de procedure start opnieuw...
En toen.. besloot babe Arwen dat ze toch nog even een lieve Tinkerbaby wilde zijn in plaats van een vamp
I give up.. Tom Cruise of James Bond moeten deze mission impossible maar zien op te lossen..
Tante Cezanne vond alles wel erg spannend wat dat malle vrouwtje nou uitspookte met dat kleine ding!
zucht.. ooit.. ooit zal ik mooie renfoto's hebben!

denk je na een stukje te hebben gelopen "mooi totaal palatje"kijk je omlaag.. staat er een veulen voor je tegen je jas aan te schurken.......

Geweldig!