Ook niet erg duur, maar de dierenarts zei dat die gezond was, dik, maar gezond. Wij Aquila (paardje) gekocht en op proef, een maandje. Maar na dat maandje was ze nog wel dik, maar niet echt dat er een veulen in zat, daar was ze toch echt niet dik genoeg voor.. :S
Nou, had ik ze gister ochtend in de wei gezet, (ik niet op dr uiers gelet enzo, want ja.. ik dacht gewoon echt niet aan een veulen), kom ik dr 's middags weer halen van wei. Zie je ineens een veulen naast lopen! IK SCHROK ME ECHT ROT.!!
Dacht eerst dat het veulen ontsnapt was ofzo :S maar toen ging die drinken... Ik meteen naar huis gerent.. (is er naast) Me moeder vertelt, DA gebeld.. die kon niet meteen komen want had noodgeval.. Dus wij met zn alle terug naar Aquila. Gelukkig was ze heel lief en rustig.. Veulentje durfde niet meteen te komen maar later wel. Later is de DA nog geweest, en alles uitgelegt..
Nou probeer ik al vandaag en gister die mensen te bellen.. Maar krijg ze niet te pakken :S
Aquila en Exa (afkorting van engelse woord voor ongelukje) maken het goed. Ben vanmorgen meteen naar winkel geweest; halster kopen enzo..
Maar ik weet dus echt NIET hoe ik Exa nu verder moet opvoeden; heb er niet echt verstand van.. DA heeft wel iets uitgelegt.. Maar pff...
Heeft iemand hier ervaring mee?
Maar ben wel heeel blij met Exa

Naam: Exa
Vader: ???
Moeder: Aquila
Geslacht: Merrie
Geboortedatum: 26 april 2005
Tijd: 8.00 - 15.00
GEFELICITEERD!

?