Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Franske schreef:Opletten, ging al een topic over Verden
Ribay schreef:Ik verwacht in Juni een veulen van Trento omdat ik ook van mening
ben dat dit
een van de beste paarden van de T jaargang is!
GertJan schreef:Zijn bouw heeft hij in ieder geval niet mee om heel te blijven.
Pipo schreef:GertJan schreef:Zijn bouw heeft hij in ieder geval niet mee om heel te blijven.
Dan moet je nog een keertje beter kijken....................Hij heeft een fantastisch model!
GertJan schreef:
Was maar een grapje, ...
Ribay schreef:Trento is de enige hengst die in de competitie dit jaar alleen maar een 9 of hoger heeft gescoord voor het exterieur!
mistral schreef:Al dat gemekker over dat paard!!
Ik word daar onder tussen niet goed van![]()
Het is een goede hengst met veel kwaliteit, jullie mochten willen dat jullie hem zelf op stal hadden staan!!
Kaja schreef:Nee beste Ribay, dat kan hij niet!!!!
En als je niet uikijkt verdraait hij je woorden ook nog zo, dat het lijkt dat de stoornis die hij heeft aan jou ligt.....
Kaja schreef:Het lijkt mij meer dan duidelijk dat wanneer Kirsten besluit te sleutelen aan Jazz, hij achter "slecht" wordt (is), aangezien Jazz een paard is wat zich prima leent voor het Anky systeem.
Ribay schreef:??? als je nou even duidelijk bent over wat je bedoelt??
GertJan schreef:Kaja schreef:Het lijkt mij meer dan duidelijk dat wanneer Kirsten besluit te sleutelen aan Jazz, hij achter "slecht" wordt (is), aangezien Jazz een paard is wat zich prima leent voor het Anky systeem.
Maar dit terzijde.