Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

alabastro schreef:En wie heeft er allemaal stof gevreten?
Het leek wel alsof ik een neger was. Heb samen met m'n pa de vijfjarigen gekeurd (open klasse).
Wat ik voor de rest zag op het terrein was ook niet echt het je dat zal ik maar zeggen. Zo heb ik echt enkele male zin gehad om enkele 'Z2-ruiters' letterlijk van hun paard te halen... Verschrikkelijk echt. In sommige gevallen benadert dit mishandeling.
Jan_VT schreef:alabastro schreef:En wie heeft er allemaal stof gevreten?
Ik![]()
![]()
Het leek wel alsof ik een neger was. Heb samen met m'n pa de vijfjarigen gekeurd (open klasse).
) maar er schoot wat in m'n heup 's ochtends waardoor ik amper uit de voeten kon. 
vegeel schreef:-de gemiddelde kwaliteit blijft stijgen en benadert meer en meer het niveau van Nederland en Duidsland. In iedere ring waren 3 of 4 echt goede paarden
Wiesenduft schreef:De eigennaar (Sierappel) maakt al overal een vreselijke indruk met zijn geschreeuw op de jury als zijn paard niet wint en tenminste 40 punten voor staat op de rest, en dat alleen al is "een" reden waroom ik nooit van Sierappel zou laten dekken of fan zou kunnen worden.
Het gaat toch om de paarden??? Niet om de mensen???finley schreef:hoeplijk haalt jeroen er terug alles uit en kan hij terug zijn natuurlijk talent laten tonen!
finley schreef:@Alabastro: Start jullie hengst zondag in Duffel in de Cyclus, ik ga eens een kijkje nemen? Altijd benieuwd naar die nieuwe 4-jarigen!