Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jumper01 schreef:Is het zo dat een paard met Duitse papieren minder waard is dan een paard met KWPN papieren?
Dit omdat de v of vm onbekenden zijn voor ons Nederlanders dan een Nederlandse hengst.
Hoe heten die papieren van een paard uit Duitsland is dat BMP ( ofzo )??
Cassidy schreef:Ik zou meer geld geven voor een Duitser dan voor een KWPN-er.
Sorry, persoonlijke voorkeur.

Jumper01 schreef:Is het zo dat een paard met Duitse papieren minder waard is dan een paard met KWPN papieren?
( ofzo )??

.Marije1984 schreef:Ligt er aan welke beter loopt. Nogmaals papier zegt mij niks. Als er wat in zit verkoop je hem ook wel zonder bekende vader. Prestatie's van de vader zegt me ook niks. Het paard moet het nog steeds zelf doen, dat doet zijn vader echt niet voor hem.
arie53 schreef:Tuurlijk Salinero met duitse papieren is veel minder waard dan Jazz met KWPN papieren.

sarabande schreef:20 jarigen die succesvol in de fokkerij zijn worden niet afgekeurd, de andere kant is, weet je wat het kost om een hengst in conditie en onder de aandacht te houden die bijna niets meer dekt.
Cassidy schreef:Nee dat weet ik niet. Maar laten we zo zeggen: de kosten om een hengst in conditie en onder de aandacht te houden die bijna niet dekt zijn de keuze van de eigenaar of zijn bankrekening, die hoeft niemand anders voor hem te maken.