Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sarabande schreef:Waarom zou je in hemelsnaam een A register afstamming van Jazz willen hebben terwijl je in Nederland ruime keus hebt zonder alle rompslomp.
CGJ12 schreef:sarabande schreef:Waarom zou je in hemelsnaam een A register afstamming van Jazz willen hebben terwijl je in Nederland ruime keus hebt zonder alle rompslomp.
Is geen Jazz, maar een Jazzman............... De JazzxRossini waar in Ermelo geen land mee te bezeilen viel........
Citaat:De JazzxRossini waar in Ermelo geen land mee te bezeilen viel

Magique schreef:Wie heeft hem gefokt?

sarabande schreef:Waarom zou je in hemelsnaam een A register afstamming van Jazz willen hebben terwijl je in Nederland ruime keus hebt zonder alle rompslomp.
Rhea schreef:Omdat de hengst of de bloedlijn je aanstaat??
Je schuift toch niet van de ene hengst over naar de andere omdat je dan minder romslomp hebt bij het stamboek???
Daarnaast is dat hele A-register volgens mij helemaal geen bezwaar voor de kopers, tenzij is me vreselijk vergis deden de veulens op prinsjesdag het nog het beste.
Rhea schreef:Daarnaast is dat hele A-register volgens mij helemaal geen bezwaar voor de kopers, ....[....]
Sjuimpje schreef:Wie kan de foto even rechtzetten?
Sjuimpje schreef:Persoonlijk zie ik het voorbeen liever minder ver doorslaan en het achterbeen mag van mij ook vlugger weer onder het lijf gezet worden.

CGJ12 schreef:Dan zijn we het nu dus NIET eens...........
Ik kan persoonlijk niet zoveel verbeteren aan dit plaatje.......
Het achterbeen is op de foto scherp zat.
Sjuimpje schreef:Persoonlijk zie ik het voorbeen liever minder ver doorslaan en het achterbeen mag van mij ook vlugger weer onder het lijf gezet worden.
Sjuimpje schreef:Ik denk dat ik aan Weltmeijer sneller kan wennen dan aan Jazz (of aanverwanten)

Sjuimpje schreef:Ik denk dat ik aan Weltmeijer sneller kan wennen dan aan Jazz (of aanverwanten)