Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MissHIS schreef:Ben benieuwd wie zijn opvolger wil/zal worden... Geloof niet dat er veel mensen om staan te springen.
CGJ12 schreef:De functie van adviseur is juist een zéér veilige..........
Géén verantwoording, wél mooi met je smoel overal boven op.......... en nog centjes beuren op de koop toe........
AphroditePK schreef:Ik vraag me af hoeveel toegevoegde waarde zo'n adviseur heeft. Volgens mij is de invloed op de commissie 0,0 dus waarom er mee doorgaan?

AphroditePK schreef:Ik vraag me af hoeveel toegevoegde waarde zo'n adviseur heeft. Volgens mij is de invloed op de commissie 0,0 dus waarom er mee doorgaan?
(. MissHIS schreef:AphroditePK schreef:Ik vraag me af hoeveel toegevoegde waarde zo'n adviseur heeft. Volgens mij is de invloed op de commissie 0,0 dus waarom er mee doorgaan?
Het is voor de commissie natuurlijk ook wel "even wennen". En voor de adviseurs natuurlijk ook (wat ze wel en niet mochten vertellen op bepaalde avonden...(.

AphroditePK schreef:

AphroditePK schreef:Zal Arie dan ook 'bokken'???

AphroditePK schreef:Nee, bedoelde ome Arie (Hamoen)....
Zou gezellig zijn, Poppelaars erbij. wie tipt hem???

AphroditePK schreef:De reden is dat de heer Poppelaars zich niet gelukkig voelt in het team vanwege het ontbreken van de chemie in de menselijke verhoudingen.
CGJ12 schreef:Om te zeggen waar het op staat kan ie BOKT beter geruiken..........
Kan je lekker kankeren en ondertussen fijn in die commissie blijven om de laatste nieuwtjes op te vangen......... en nog betaald ook
Of deed ie dat al..........?
Excuseme schreef:Of in gewoon Nederlands: Poppelaars kon zeggen wat hij wou tegen die onkundige, arrogante eikels, maar ze deden waar ze zin in hadden.
sarabande schreef:Overigens ben ik het wel met Poppelaars eens over die wedstrijdverslagen IDS die hebben dan al elders en op internet gestaan. Het is nergens voor nodig dat Claartje 4 weken op de Olympische spelen is en Dirruk op iedere weredlbeker finale om maar wat te noemen........

CGJ12 schreef:Die foto's kunnen ze desnoods beter extern inkopen, en die verslagen regelen de eigenaren meestal zelf wel (persbureau Van Baalen en consorten - nog gratis ook)