Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kleintje schreef:Vroeger stonden overal nog weleens de prijzen bij, wat de dekking kostte en wat je terugkreeg bij gust gebleven merries. Tegenwoordig lijkt dit wel geheim.
Jammer, ik ben altijd wel benieuwd wat een kwakkie van een bepaalde hengst moet opleveren.
Zijn er hier mensen die al prijzen weten?
Is er al een verzameltopic? (kon hem zelf niet vinden)

Kleintje schreef:Helaas kon ik dit jaar voor het eerst sinds jaren niet aanwezig zijn bij de hengstenkeuring
Maar zijn er geen spannende bekende hengsten waarvan je de prijs hier kan vermelden???
Hurrycane schreef:Hier kwamen de folders spontaan via de brievenbus naar binnen zonder dat we erom gevraagd hebben. Zullen nog wel in de nodige adresbestanden zitten en bij de IDS zaten er ook een aantal in.
Prijzen staan er inderdaad gewoon in dus niks geheims aan.
Hurrycane schreef:Prijzen staan er inderdaad gewoon in dus niks geheims aan.

Kleintje schreef:Hurrycane schreef:Prijzen staan er inderdaad gewoon in dus niks geheims aan.
Vroeger stonden de prijzen ook vermeld in de IDS of op internet. Nu moet je echt de folder hebben.
Weet iemand de prijs van Rousseau en van Kroonjuweel?
CGJ12 schreef:Nu moet ik steeds overal naar toe bellen om te vragen welke hengsten ze laten zien, en welke hengsten ook daadwerkelijk onder het zadel worden getoond.........
sarabande schreef:Je lijkt wel een penny
Lavanta schreef:En ik ben wel benieuwd naar het dekgeld van Cardento...
sarabande schreef:CGJ12 schreef:Nu moet ik steeds overal naar toe bellen om te vragen welke hengsten ze laten zien, en welke hengsten ook daadwerkelijk onder het zadel worden getoond.........
Je lijkt wel een penny
) heel misschien wat het dekgeld is van Damiro? CGJ12 schreef:De Euro is een ware zegen gebleken voor de heren hengstenhouders......
Ylana schreef:Weet één van jullie genieën () heel misschien wat het dekgeld is van Damiro?
CGJ12 schreef:Oh........ ?
Voorbeeldje........ trek ik zaterdag naar Eurocommerce om die furst Heinrich te zien ........ blijkt misschien wel dat ze dat beestje alleen aan de hand tonen (of helemaal niet!) .............
Ben je wel mooi de gehele zaterdag kwijt aan die ellende en het is nog slecht voor het milieu ook.
Dat soort dingen komt vaker voor dan je denkt.