Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
weule schreef:De merrie vererft zelf erg sterk, ze heeft een goed achterbeen en een mooie 'rijke' voorhand. Ikzelf houd van een hoogbenig paard met een luxe hoofdje en een hoge/schuine schoft met een lange gespierde hals. Dus als het kan wil ik dit ook graag proberen te fokken.
)
Sammie schreef:Ik dacht eigenlijk gelijk aan Sandreo. Mooi hoogpaard, die zeker dit jaar enorm vooruit is gegaan. En met zo'n sterk ondertredend achterbeen bij een merrie die sterk fokt, zou ik dat risico zeker aan durven.
Flemmingh is wel een goede hengst, maar die ruggen van hem ...
Het is trouwens wel een hoop oud (maar goed) bloed zo op een rij. L invasion nog zo dichtbij? Dat zie je niet vaak.
Sammie schreef:Ik dacht eigenlijk gelijk aan Sandreo. Mooi hoogpaard, die zeker dit jaar enorm vooruit is gegaan. En met zo'n sterk ondertredend achterbeen bij een merrie die sterk fokt, zou ik dat risico zeker aan durven.
youngster schreef:Zover ik weet geven die ruggen niet erg veel problemen in de sport..
suepergirl schreef:Persoonlijk vind ik Sandreo een schitterende hengst. Super exterieur. Alleen met het lopen is het net een vaatdoek. Valt helemaal uit elkaar. Die zou je eigenlijk alleen moeten combineren met een merrie met sterk achterbeen.![]()
Maar de ruggen zijn behoorlijk functioneel, dus dat is het probleem niet.
Elisa2 schreef:United! Dat is echt een super hengst met een geweldige aanleg,je weet alleen niet of ie dat doorvererft.
)
Lastig als je geen foto heb.
want hij heeft veel zonen op GP lopen. Maar nee als de keus aan mij zou zijn. Ik vind het gewoon iets té week. Het is wel een goede hengst, maar ik zou 'm niet nemen, ja misschien op een merrie die te strak is. 
Sammie schreef:Elisa2 schreef:United! Dat is echt een super hengst met een geweldige aanleg,je weet alleen niet of ie dat doorvererft.
Hmm United.. op een Nimmerdor... x amor x lin Nee dan zou ik denk ik eerder voor Tus gaan.(en dat doe ik echt niet snel)
Lastig als je geen foto heb.
@youngster, ja het is misschien functioneel. Blijkbaar welwant hij heeft veel zonen op GP lopen. Maar nee als de keus aan mij zou zijn. Ik vind het gewoon iets té week. Het is wel een goede hengst, maar ik zou 'm niet nemen, ja misschien op een merrie die te strak is.
heb ook wel nakomelingen gezien met echt een weke rug, maar daar zit dan ook niet de juiste moederlijn achter denk ik zo..