Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Errikson, de zweed, denk ik.......Citaat:ruiter Peter

marije1987 schreef:Wij zijn ook geweest, maar ik vond Radisson wel opvallend. Super los door het lichaam aan de hand en onder het zadel erg goed springen. Prestige is denk ik wel een goede hengst, maar wat een aanfluiting met dat meisje die m reed.. wij vonden het niks! Die Cardento beheerste de dressuuroefeneningen beter dan hem..![]()
Leuke show idd met Cardento, zo hoort het! Ook Montreal met halster om over parcours 1,60.. Erg mooi paard ook Montreal.
Ik vroeg mij af of Indio, de 3(of 4?) jarige hengst van Indoctro nou ook goedgekeurd was.. weet iemand dit toevallig?
marije1987 schreef:Ik vroeg mij af of Indio, de 3(of 4?) jarige hengst van Indoctro nou ook goedgekeurd was.. weet iemand dit toevallig?
Candidat schreef:marije1987 schreef:Ik vroeg mij af of Indio, de 3(of 4?) jarige hengst van Indoctro nou ook goedgekeurd was.. weet iemand dit toevallig?
Indio is goedgekeurd bij het NRPS.
Wij zijn gisteren ook naar de show geweest, het was weer een geweldige show. Alleen duurde het wel veel langer dan de voorgaande jaren. Het optreden van Cardento was erg leuk...wat een gaaf dier is dat!
Foto's

marije1987 schreef:marije1987 schreef:
Wij vonden trouwens de meeste veulentjes ook niet super spetterend, zaten hele normale tussen en als dat al de beste zijn die voor de show geselecteerd zijn..
super! LuvdaHossa schreef:Sydney Prachtig paard, je ziet hem met het jaar witter wordenKwam een beetje ongelukkig binnen, maar liet zich super zien! Vooral dat koppie is echt heel erg sprekend. Ook het springen vond ik zeer goed!
Sheraton Leuk paard, voor mijn gevoel erg langgelijnd. Het veulen wat erbij liep (Chin chin x Romeo) was ook erg aansprekend. Met het springen viel hij een beetje in het niet bij Sydney en Silverstone.
Empire Super paard, goed bewegend van achter weg. Misschien een beetje week in de rug. Sjiek veulen erbij uit een Indoctro x Nimmedor moeder.
Silverstone Aan de hand wat gewoon, maar met het springen waardeerde hij zich zeker op!
Rasdisson Ook een goede hengst, om te zien een mooi paard en in de beweging ook heel erg goed vanuit achteren. Verschrikkelijk alert met het springen onder Angelique Hoorn!
Tenerife Veeeel beter dan vorig jaar! Langgelijnde hengst, goed in de beweging. Is veel vooruit gegaan! Ook het hengstveulen vond ik goede bewegingen hebben (mv. Ahorn x Voltaire). Ook in het springen was hij goed.
Harley Aan de hand niet geweldig, maar super in het springen!
Orame Leuke zoon van Indoctro, met het springen ook ontzettend goed!
Discovery Prachtige hengst, volgens mij gaan we hier nog wel wat van horen!
Verder hebben een aantal hengsten natuurlijk geen toelichting nodig: Emilion (wat een uitstraling zeg!), Flemmingh, Goodtimes, Indoctro, Cardento en ik vergeet er vast nog wel wat!
adriana schreef:Wat vonden jullie van Landlord?
Ik heb een stel gemist omdat we vrij vroeg naar huis zijn gegaan.
naar huis gegaan. 

corland schreef:hier nog wat corland fotos....
viewtopic.php?f=53&t=391837
vond t echt een gafe show!! was eerste keer dat ik er was, amar vond t echt geweldig daar!! wat een machtige beesten zeg die hengsten!! echt geweldig!!!
ps... was dat neusje van Silverstone???

Citaat:ik heb daar wel gehoord dat Chin chin een hartaanval en gezondheidsproblemen heeft gehad en dat hij niet meer wou dekken maar dit schijnt nu al veel beter te gaan
dus hebben wij even staan kijken bij de sperma opvang en nog even door de andere stallen gestruind...koffie drinken.....en maar weer wachten....
Hij was 1 van de eersten, ze doen de "snelle" jongens eerst...