Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 
Marjolein schreef:vanaf de A1 afslag teuge nemen, bordjes teuge/twello volgen (2 rotondesrechtdoor, eerste stoplicht rechts, rotonde rechtdoor, stoplicht rechts) als je teuge uitkomt is het aan je rechterkant na 1km ofzo. nog voor de rotonde en bordjes twello

risthia schreef:Hoe was de contango x jazz ?????
pyrrhus schreef:Citango hebben we gekozen voor 2 van onze merries. Mooi opwaarts gebouwd en lang gelijnd paard, met een mooi voorbeen van Jazz en een goed onder tredend achterbeen en al een mooie hoogte voor zn leeftijd.
Magique schreef:pyrrhus schreef:Citango hebben we gekozen voor 2 van onze merries. Mooi opwaarts gebouwd en lang gelijnd paard, met een mooi voorbeen van Jazz en een goed onder tredend achterbeen en al een mooie hoogte voor zn leeftijd.
Lieten ze hem aan de hand zien of onder zadel? Kon je de Galop beoordelen?
risthia schreef:ben ook erg benieuwd naar zijn bewegingen..... wij wilde gaan kijken maar op moment dat we wilde vertrekken werd er een veulen geboren, een week te vroeg dus hadden we niet verwacht maar vandaar dat we niet zijn geweest. We hebben al wel gebeld en kunnen de hengst volgende week komen bekijken.... In den bosch vond ik zijn achterbeen niet geweldig...... verder zijn we erg gecharmeerd van hem en aangezien het in den bosch een momentopname was willen we weten hoe het achterbeen verder is, indien deze goed is worden er twee merries door hem gedekt.......
Pipo schreef:Citango vond ik op de kwpn en nrpskeuring al heel positief opvallen. Wel vind ik dat hij al een heel paard is voor een driejarige.
Hurrycane schreef:Hmm.. Timeless had vorig jaar tijdens de hengstenshow (daarna nog zeker een paar maand trouwens) ook al zo'n nare plek op zijn hals zitten. Toen was het eigenlijk meer een dikke lelijke bult. Vraag me nu af of dat dezelfde plek nog is. We konden helaas niet gaan kijken.
vanda's schreef:Werden de Welsh hengsten ook getoond met nakomelingen?
Zo ja, hoe leek dat?
pyrrhus schreef:Pipo schreef:Citango vond ik op de kwpn en nrpskeuring al heel positief opvallen. Wel vind ik dat hij al een heel paard is voor een driejarige.
Ja dat vond ik ook wel hoor. Ik heb ook het idee dat er wel iets mee gedaan is kwa training ondanks dat hij nog geen 3 is. (of net is). Maar ik vind het een gave hengst en daarom laten we ook 2 merries dekken door hem.